Avatar billede agentorange Nybegynder
28. februar 2005 - 16:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af Virus på flere brugerkonti

Hej Eksperter

Jeg er blevet ramt af virus på min computer. Jeg har betalt 30$ for et effektiv antivirusprogram (adware) den fjerne også uden problemer de vira der er på mit brugernavn..

Men problemet er så, at der på min computer er 3 brugerkonti. Når jeg kører virusscan på de andre konti, finder den en masse vira, men når jeg ønsker dem fjernet, be´r den om yderligere 30$

Er der en måde, hvor man kan løse problemet?

På forhånd tak
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. februar 2005 - 17:03 #1
Prøv at køre en tur med denne engangsscanner i fejlsikret tilstand:
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Du kan nøjes med en fuld tur, og herefter kan du for hver brugerkonto nøjes med at scanne profilen der ligger i :
C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN

Er det AdAware du har købt ?
Avatar billede agentorange Nybegynder
28. februar 2005 - 19:50 #2
Tusind tak for det..Jeg forsøger og så vender jeg lige tilbage :-)
Avatar billede agentorange Nybegynder
02. marts 2005 - 23:11 #3
Undskyld, men det er første gang jeg skal give point..

Hvordan giver jeg Tonnybrandt de 60 point?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
02. marts 2005 - 23:15 #4
Jeg lægger et svar.

Du vil så kunne markere mit navn nede til venstre og efterfølgende trykke accepter.
Så lukkes spørgsmålet og pointene bliver overført *s*
Avatar billede agentorange Nybegynder
03. marts 2005 - 10:19 #5
Så virkede det..

Tak for hjælpen Tonnybrandt...Computeren er nu virus fri :-)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. marts 2005 - 10:21 #6
Velbekomme og takker for point :)