Avatar billede looppen Nybegynder
28. februar 2005 - 15:16 Der er 3 kommentarer

Ændre navn på brugerprofil

Hej alle...

Jeg har oprette en brugerprofil i windows XP og alt kører som det skal. Men jeg vil gerne ændre navnet på profilen.

Jeg har gjort det via konrtolpanel -> administartion -> Computeradministration -> Brugere.

Det virker sådan set, men mappen under "Documents and Settings" hedder stadigvæk det gamle brugernavn.

Hvordan ændres dette?
Avatar billede sollie Nybegynder
02. marts 2005 - 12:33 #1
Jeg har prøvet det samme før.
Det bedste jeg kan foreslå er at du laver en anden konto, som stort set skal være en kopi af din nuværende konto. Derefter logger du på den og fjerner den gamle.
Håber du kan få det til at virke.
Avatar billede looppen Nybegynder
03. marts 2005 - 18:51 #2
Det har jeg prøvet men det gav for mange problemer i andre programmer (bl.a. C++ Builder)
Avatar billede sollie Nybegynder
05. april 2005 - 11:11 #3
Så ved jeg ikke hvad du kan gøre.