Avatar billede mantichora Nybegynder
28. februar 2005 - 13:00 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Bedste og billigste internet udbyder

Hej Alle !
Kan I hjælpe mig med at finde den bedste og billigste internetudbyder.
Jeg er studerende(og har stor brug for internettet i min hverdag), så kort og godt skal det være "super" uden at koste noget.
Avatar billede themanveng Juniormester
28. februar 2005 - 13:06 #1
ja...
stofanet er ikke så dyrt....

hilsen themanveng
Avatar billede themanveng Juniormester
28. februar 2005 - 13:06 #2
ja...
stofanet er ikke så dyrt....

hilsen themanveng
Avatar billede di8leva Nybegynder
28. februar 2005 - 13:09 #3
Findes der nogen stans i verden en plads hvor man kan få bedste OG billigste? Bliver man ikke nødt til av vælge? :)
Avatar billede Slater Ekspert
28. februar 2005 - 15:14 #4
Hvad så hvis man bor udenfor Storkøbenhavn?

Og jeg tror nok hun mener en god mellemting mellem pris og kvalitet - med tryk på prisen ;)
Avatar billede themanveng Juniormester
28. februar 2005 - 17:39 #5
prøv at undersøge om du kan få stofanet...
men selv ha jeg tele 2

hilsen themanveng
Avatar billede agentorange Nybegynder
12. marts 2005 - 18:36 #6
Jeg har tele2adsl og de var langt de billigste sidst jeg undersøgte det..

Desuden har jeg ikke oplevet problemer med dem, af nogen art
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. marts 2005 - 18:39 #7
Hvis du kan holde igen på forbruget kan du kigge på http://www.tiscali.dk/consumer/highway/
Avatar billede jensanders Nybegynder
22. juni 2005 - 21:18 #8
Avatar billede docdyhr Nybegynder
18. juli 2009 - 15:05 #9
Hej,

Du skal bla. overveje følgende: Hvad har jeg egentlig behov for? Er der en god sammenhæng mellem pris og kvalitet. Oversælger teleselskabet deres internet kapacitet? Skal jeg vælge trådløst Internet (wifi) frem for kabel? Hvilken type af ADSL skal jeg vælge? Hvor lang tid har det pågældende selskab været på markedet?

Se: http://rabarber.dk/18/07/2009/hvordan-finder-jeg-den-billigste-internetudbyder/