Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. februar 2005 - 01:36 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

En tændstik

Jeg er igang med et datalogi projekt på min skole hvor vi skal være en stil med nogle tændstikker!

Man skal klikke på en masse tændstikker og den der tager den sidate har tabt!

Så vi tængte at du kunne være RIGTIGT fedt hvis den tændstik man trykkede på ville brænde ned!

Men da vi alle er 100% coder og ikke engang kan finde 2 faver der passer godt sammen :) ville jeg spøre om der er en her der kan lave sådan en animation, den skal ca være 15px bred og 75px høj (Hvis dette gør det svære eller det bliver grim kvalitet må i godt gøre den støre dog den bliver holdt i ca samme forhold!)

Og så ville det være godt hvis selve animationen ikke tog over 2 sek
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. februar 2005 - 01:38 #1
Nå ja en anden ting! så vil jeg gerne have at tændstikken slåt lodret op!
Avatar billede miss-g Seniormester
28. februar 2005 - 02:14 #2
Er det 1 animation som viser 1 tændstik der brænder ned?

Hvis det skal være sådan at man ser flere tændstikker og den man trykker på brænder ned, så skal det nok laves i flash.....
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. februar 2005 - 07:53 #3
JA det er bare en enkelt tændstik, ville helst have hvis man holdte sig til gif
Avatar billede redn3x Nybegynder
28. februar 2005 - 11:42 #4
Jeg sidder ikke lige pt. ved den rigtige maskine, men hvis jeg får tid laver jeg det til dig i eftermiddag...
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2005 - 13:31 #5
Her er et bud i halvanden gange størrelsen http://www.illustratorworld.dk/eksperten/taendstikani.html
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. februar 2005 - 14:02 #6
Tusind tak spe den er lige som vi ville have den :)
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2005 - 14:18 #7
Selv tak :-)
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. februar 2005 - 14:59 #8
Der er 2 ting som vi gerne vil have ændret hvis du altser gider :)
Kan du gøre sådan at når flammen er nede ved bunde! at den så fjerne falmmen så der kun er den sorte pind tilbage?
Kan du gøre sådan at den ikke looper?
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2005 - 16:34 #9
Den skulle helst ikke loope, den er sat til ikke at loope.
Det er ikke fordi jeres side genindlæser vel?
Flammen kan jeg let fjerne.
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. februar 2005 - 16:35 #10
Jov den bliver ved med at loope :( gør den selv med VB, og mit billede viser!
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2005 - 16:45 #11
Det har jeg ikke noget bud på hvorfor. Hos mig looper den ikke. Godt nok arbejder jeg på Mac men det bør ikke betyde noget i den sammenhæng.
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2005 - 17:05 #12
Nu ligger der en udgave hvor tændstikken slukker her http://www.illustratorworld.dk/eksperten/tandstikbraendogsluk.html
Jeg har kontrolleret den i IE til Windows og her looper den ikke. Giv lige en tilbagemelding om den fortsat looper hos dig.
Avatar billede doomstone-dk- Nybegynder
28. februar 2005 - 17:10 #13
Den ser het perfekt ud nu! og den looper ikke :)