Avatar billede peder-dingo Nybegynder
27. februar 2005 - 22:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mus til bærbar?

Hej!
Jeg leder efter en mus til min bærbare - den skal være trådløs, optisk og modtageren skal være så lille som mulig.
Den må max koste 250 kr, gerne mindre, men skal være af god kvalitet! Nogen der har et godt forslag?
Avatar billede kalp Novice
01. marts 2005 - 12:31 #2
peder-dingo?
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
02. marts 2005 - 21:54 #4
Øhm... For at være helt ærlig har jeg ikke fået noget ud af det der. Jeg har været inde på edbpriser.dk før jeg lavede spørgsmålet, og jeg ledte efter en anbefaling af en mus, ikke 8 forskellige mus. Ved godt hvor man får en optisk, trådløs mus til 200 kr henne, bare ikke hvilken én af dem der er bedst til prisen....!
Avatar billede jan_man Nybegynder
02. marts 2005 - 22:04 #5
Så prøv evt. at uddybe dit spørgsmål lidt mere til også at spørge om personlige erfaringer med dit manglende stykke hardware.
Undskyld, at jeg gjorde mig ulejligheden!