Avatar billede clemme Nybegynder
27. februar 2005 - 13:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

CTRL+ALT+DEL giver Jobliste??

Hej,

Jeg har lige sat min nye Bærbar op, men undre mig over en lille ting.
Når jeg trykker CTRL+ALT+DEL kommer windows jobliste op, og ikke den der boks hvor man kan Låse computeren, skifte password osv.

Hvordan får jeg tasterne til det?

Mvh
Martin
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2005 - 14:01 #1
DB-Klik på det grå felt i Joblisten og de er tilbage
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2005 - 14:03 #2
Bob Bob, se lige bort fra min kommentar, læste forkert ;(
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 14:03 #3
Måske tænker han på den funktion man har på NT maskiner og Win2000...
Avatar billede bubbaa Nybegynder
27. februar 2005 - 14:04 #4
man kan også få det i win xp. Det har de på min skole.
Skal dog ikke kunne sige hvordan man får det frem.
Avatar billede clemme Nybegynder
27. februar 2005 - 14:05 #5
Jeg løste det selv. Det virker kun når man slår XP's velkomstside fra, den hvor der er billeder af frøer og alt muligt.
Avatar billede clemme Nybegynder
27. februar 2005 - 14:06 #6
Aner ikke hvordan man stopper et spørgsmål igen, så jeg forsøger at give mig selv point.
Avatar billede kalp Novice
27. februar 2005 - 14:07 #7
præcis sådan!:)
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2005 - 14:15 #8
kalp > http://www.eksperten.dk/spm/595057 ,vil du tage denne, john har åbenbart ikke tid (eller han er sur på mig ?)

clemme > undskyld spam (at vi bruger dit spørgsmål til at kommunikere i)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. februar 2005 - 20:35 #9
haverslev> nej jeg er da ikke sur ;) - vi fik gæster, såååhhh.... :)
Avatar billede haverslev Novice
27. februar 2005 - 20:43 #10
John, det regnede jeg heller ikke med ;)