Avatar billede foxhound Nybegynder
26. februar 2005 - 23:52 Der er 2 kommentarer

CSS mouseover billede effekt

Hej!

Mål: Jeg har en liste med links på min side, og jeg vil gerne at når man holder musen over et af linksene kommer der en lille thumbnail op for den side du kommer til via linket.

Den bedste måde er vel at se det i funkion på flg. side:

http://www.the-underdogs.org/theme.php?id=16    (Loader langsomt. Gå lidt ned på siden og hold musen over et tilfældigt link. Virker kun i IE)

Sagen er at min side er for et fodboldhold, og man skulle gerne kunne se et billede af hver spiller før man går ind og læser videre om ham.

Jeg er ikke videre nogen haj til CSS - men håber nogen kan vise mig på rette vej!

På forhånd tak!
Avatar billede roenving Novice
26. februar 2005 - 23:57 #1
Det kan man ikke i css !-)

-- men det er absolut muligt i dhtml, kig f.eks. på http://www.bosrup.com/web/overlib/ ...
Avatar billede foxhound Nybegynder
27. februar 2005 - 00:03 #2
Tak for dit hurtige svar, roenvig! Sikke da noget skidt... Jeg ved nemlig ikke om jeg kan bruge dhtml på min side - køre i noget der hedder Mambo, et cms system.