Avatar billede colten Nybegynder
26. februar 2005 - 21:51 Der er 10 kommentarer

Hjælp til brænding i Nero

Hejsa er der nogen der ved om det er muligt at brænde en film ned uden den skal til at omkode alt det der.. det tar jo omkring 3 timer..
Håber i kan hjælpe
Avatar billede boxer Nybegynder
26. februar 2005 - 23:26 #1
Ikke hvis det drejer sig om en AVI der skal kunne afspilles i en DVD-afspiller
Avatar billede colten Nybegynder
27. februar 2005 - 01:01 #2
okay hvad skal det så være for nogle filer.. ændre det ikke meget på kvaliteten eller er det det samme...
Avatar billede boxer Nybegynder
27. februar 2005 - 01:06 #3
Det skal være en filtyper som som din DVD afspiller kan klare.
Der findes andre programmer til at omkode og brænde med men det er ikke noget jeg har erfaring med.
Har hørt om Ulead Movie Factory - det skulle være godt, men jeg har aldrig prøvet det.
Avatar billede colten Nybegynder
27. februar 2005 - 01:12 #4
okay det må jeg så se om jeg kan finde ud af så.. ss.. men synes det er et mareridt med alle de filnavne..
men tak for hjælpen
Avatar billede boxer Nybegynder
27. februar 2005 - 01:15 #5
Hvis jeg var dig, ville jeg nøjes med Nero. Det tager lang tid men man kan jo lave noget andet mens den omkoder og brænder.
Avatar billede colten Nybegynder
27. februar 2005 - 11:32 #6
ja det er jo rigtig nok beholder den også men det kunne jo være der var en nemmer måde at gøre det på.. ss..
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:13 #7
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede colten Nybegynder
13. maj 2005 - 17:09 #8
ja det kan det.. ss
Avatar billede boxer Nybegynder
13. maj 2005 - 18:04 #9
Hvis spørgsmålet ikke er besvaret, smider du selv et svar og markerer dit navn og trykker på acceptér :o)
Ellers markerer du mit navn og trykker på acceptér.
Så er spørgsmålet lukket :o)
Avatar billede colten Nybegynder
14. maj 2005 - 17:15 #10
okay