Avatar billede sakra-blq Nybegynder
26. februar 2005 - 20:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til mit grafik kort

Hej alle sammen har et lille problem mit grafik kort kommer med den typiske ram fejl på grafik kortet som kan ses ved at den viser nogle forskellige farver i mit tilfæld er det blå og gul og grøn og pink... men det er kun et bestemt sted og det er når jeg går ind i Call Of  Duty spillet altså... og jeg har kunne spille det uden da var noget. Men her efter jeg har haft Formatert min computer så vises disse farver inde i selve spillet.. Håber da er nogen da kender til dette problem..
Avatar billede wickedd Juniormester
26. februar 2005 - 20:40 #1
Det lyder mere som en gammel driver.
Hvilket grafikkort har du?
Avatar billede sakra-blq Nybegynder
26. februar 2005 - 21:11 #2
hmm bare et Radeon 9200 se?
Avatar billede boxer Nybegynder
26. februar 2005 - 23:04 #3
Har du directx9.0c og nyeste grafikkort driver installeret?
Avatar billede boxer Nybegynder
26. februar 2005 - 23:28 #4
Det er ofte det man glemmer efter en formatering.
Avatar billede sakra-blq Nybegynder
27. februar 2005 - 12:48 #5
Nej har jeg godt nok ikke men jeg har bare directx9.0b er det ikke det samme eller skal jeg have directx9.0c? Og det er ikke driverne da skal updaters har prøvet
Avatar billede sakra-blq Nybegynder
27. februar 2005 - 13:07 #6
hmm det hjalp så heller ikke....:S
Avatar billede boxer Nybegynder
27. februar 2005 - 14:10 #7
Det skal du - directx 9c.
Hvad med din grafikkortdriver?
Avatar billede sakra-blq Nybegynder
05. marts 2005 - 23:01 #8
hmm det var brændt sammen såå