Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 02:37 Der er 34 kommentarer

Vil i ikke prøve denne her ud for mig?

Hey,

Jeg har siddet og lavet en dating-service (mest for sjov)...
Og nu kunne jeg godt tænke mig at få den prøve igennem!!

Så hvis i vil prøve den igennem og ellers komme med ris/ros så ville jeg være glad!!

Siden hedder:
www.friendsnet.dk

På forhånd tak

PS. Ved godt at man pt ikke kan slette sin profil på den endnu! Så det behøver jeg ikke at få af vide! ;o)
PPS. Dem som nu prøver den igennem vil blive slettet igen, inden den "åbner"..
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 03:28 #1
hvis du var smart så havde du lavet en bruger så vi alle kunne bruge den :D
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 03:30 #2
Hmm ja måske... men det er nu også fordi at i skal prøve det hele igennem! Dvs. også oprettelse etc...
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 03:31 #3
login: eksperten
password: eksperten
er nu oprettet

Oprettelses siden der skal jeg scrolle til siderne (kan jeg ikke lide!!)
Ellers har jeg ikke så meget at sige :)
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:06 #4
skal du scrolle til siderne?!
hvilken browser bruger du?
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:09 #5
Firefox
med 1280x1024 i opløsning
Dine tekstbokse er alt for bredde :)
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:11 #6
Hov - dine banners kan jeg ikke lide (altså dem på banner siden) hende der er til højre er i alt for dårlig opløsning
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:14 #7
Jeg pillede lige popup blokkeren fra - og når man lukker siden, så kommer der en lille boks op (som dog selv lukker) men hvad den så end gør, så er der jo en del der bruger popup blokker bare lige så du ved det :)
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:18 #8
ups det havde jeg helt glemt det med popup blokker (hmm må jeg lige tænke over!)

ang bannerne så er det meningen...
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:18 #9
Kviksøgning er FEDT lavet :)
Men geografien host :P
Bornholm = Bornholm
Sydsjælland = Sydsjælland (IKKE LOLLAND OG FALSTER)
Øerne = Lolland og Falster
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:19 #10
Min mening er at banneret er grimt, eller hendes opløsning er grimt :(
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:22 #11
He he... ja ved det godt det med geo'en... det var også meningen (har desværre ikke lige "gidet" at lave det om endnu!)
Men banneret er jo smag og behag...

Skal du også scrolle på forsiden?
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:24 #12
Nix - det eneste sted er i bruger oprettelsen - hverken i bruger login eller søgning eller andre steder er der side scroll
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:25 #13
oki... kigger jeg på..
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:28 #14
hvad med nu (ang. oprettelsesiden)?
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:29 #15
Rediger bruger siden:
Side scoll
I toppen står der "opret bruger"

Tilføj ret billede:
(uploade en txt fil for sjovt, mon ikke du skulle teste om det ER en jpg fil inden du smider PHP i hovedet af filen :)
Hvad med PNG, GIF og BMP billeder?
Jeg har alle mine billeder kun som PNG (open source jo :D)
Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /usr/home/web/web37339/friendsnet.dk/rediger_billede_ok.php on line 62
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:30 #16
nope stadig side scroll, du ska nok under 40 cols i dine textarea's
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:33 #17
har lige rettet det med "opret bruger" og jo... det andet kommer også.. (en lille fejl!)
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:33 #18
if($pic_upload["type"] == "image/jpg" || $pic_upload["type"] == "image/pjeg") {
.. php kode
} else {
  print "Forkert filtype";
}
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:34 #19
Så nu er oprette siden næsten ok - du mangler lige at gøre fri tekst mindre :)
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:37 #20
sådan?
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:39 #21
Jep - så mangler du bare ret profil textarea'et :)
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:43 #22
Oi! endnu en fejl (måske?)
Jeg bruger TIT F5 refresh - men så kommer man bare over til forsiden hvor man IKKE er logget ind øvbøv :(
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:45 #23
Det er pga. det er frames! Så højre-klik og vælge opdatere hvis det var!
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:51 #24
Hov
På forsiden - trykker man
"kontakt os"
så står der
"Har du spørgsmål ang. FriendsNet.dk så kig i vores FAQ"
Hvor er FAQ'en når man ikke er logget ind? :)
Avatar billede jansen82 Nybegynder
26. februar 2005 - 04:53 #25
prøv at føre musen over ordet FAQ!
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
26. februar 2005 - 04:55 #26
Ahh det er et link - Hmm prøv at tænke over hvor få mennesker der føre musen over det de læser.
Jeg synes du enten skal give links en anden farve, eller smide en streg nedenunder :)
Avatar billede doit Nybegynder
26. februar 2005 - 08:04 #27
Godt initiativ, men..... (og det er ikke for at være negativ, kun positiv kritisk)
Har du/i tænkt over hvor længe du/i holder til at sidde og lave gratis arbejde?
Har du/i tænkt over hvem som skal betale, serverudvidelse, hosting, DK-Hostmaster osv.osv.
Har....osv  hvordan kommer de skillinger hjem igen uden reklamer?
Har du/i døgnvagt på serveren? (For går den ned kl. 20.00 og ikke kommer i gang før næste formiddag...;-) så kan i godt vinke farvel til brugerne på sigt, jeg tænker her bl.a. på www.reneord.dk som opstod på samme måde og samme gode intentioner - vi forsvandt stille og rolig fordi der ikke var tilstrækkelig service bag - vi er jo nogle krævende tingester vi mennesker...;-)
Der er mange flere ting i det end i overhovedet tænker på, jeg taler af erfaring fordi jeg har den samme idealisme, startede www.nystedcity.dk op uden reklamer og tænkte at det nemt ku gå uden - men den gik ikke og i dag har jeg 250.000 klik på siden om måneden fordi jeg fik reklamer på.
Men trods alt - held og lykke til og pøj pøj med initiativet - men et godt råd, brug også det initiativ som er meget prisværdigt (og det var netop ordet - PRIS-VÆRDIGT) til noget med skillinger i....;-
Kh. /doit
Avatar billede doit Nybegynder
26. februar 2005 - 08:15 #28
øhh - tænk også lige på denne herlige www.eksperten.dk den gik heller ikke uden betalinger for div. medlemsskaber, trods jeg erindrer vist indstillingen i starten var den nogenlunde den samme som din...;-)
Avatar billede got-it Nybegynder
26. februar 2005 - 12:30 #29
Jeg har forslag til forbedringer til sitet, hvis det er;

- Ikoner til menu-punkterne. Og en lettere læselig skrift.
- farvesammensætningen med mørkrød, lys blå, gul-orange og rød holder ikk :(
- favorit liste over brugere? (:

Men ellers kig rundt på diverse hjemmesider. Eller send mig en mail, hvis du har brug for hjælp til det grafiske.

jacob[@]got-it[dot]org
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
03. marts 2005 - 23:21 #30
Det er lidt skidt at hvis man logger ind med forkert brugernavn eller password, at den så bare kommer op med sort på hvidt og ny skift type.

Det ligner en Response.Write.. Og hvis det er det.. Så foreslår jeg at du bruger Response.Redirect, Så kan der komme lidt mere design !
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
03. marts 2005 - 23:42 #31
Vis visitkort - Tryk på tilbage - og BUM så er du logget ud :(
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
03. marts 2005 - 23:44 #32
Logget ind - Tryk på forsiden - Opret ny bruger og bruger login - jamen jeg er jo logget ind - så jeg behøver ikk en ny bruger og ej heller logge ind igen :)
Avatar billede jansen82 Nybegynder
07. marts 2005 - 23:38 #33
Jeg takker alle som har deltaget!!

I må meget gerne svarer, så i kan få nogle points!
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
07. marts 2005 - 23:43 #34
np