Avatar billede magtvest Nybegynder
25. februar 2005 - 18:16 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvor DownLoader jeg Itunes fra?

Er der en eller anden af jer kloge Menesker :-) der kender et godt og sikkert sted at downloade Itunes fra ? P.s. har lidt svert med det der Point sytem, men skal nok finde ud af det :-)(hvad sker der naar jeg ikke har fler points at gi af?) Mvh Magnus!
Avatar billede locturian Nybegynder
25. februar 2005 - 18:20 #1
1. Prøv http://www.apple.com/itunes/download/
2. Hvis du ikke har flere point, kan du ikke oprette spørgsmål - Du får dog 5 point om dagen for at være medlem...
Avatar billede magtvest Nybegynder
25. februar 2005 - 19:09 #2
Har brug for en Itunes der kan kQre med Windows 98 !!
Avatar billede locturian Nybegynder
25. februar 2005 - 19:11 #3
Aha - Er ikke sikker på at de har lavet til så gamle versioner :(
Avatar billede magtvest Nybegynder
25. februar 2005 - 19:33 #4
Total Neder :-( maa der vere en eldre version ?
Avatar billede locturian Nybegynder
25. februar 2005 - 19:37 #5
ITunes er ikke så gammelt, så jeg tror det næsten ikke... Desværre...
Avatar billede magtvest Nybegynder
25. februar 2005 - 19:47 #6
PrQver at gi dig Points for godt svar ... selv om at det ikke var det jeg haabet paa (-) ... tak for hjelpen :-) Mvh Magnus!
Avatar billede locturian Nybegynder
25. februar 2005 - 19:49 #7
Det var så lidt :)
Avatar billede magtvest Nybegynder
25. februar 2005 - 19:50 #8
Bye the way ved du hvad jeg saa kan bruge istedet ? ville vere fedt vis der var noget brug bart :-)
Avatar billede locturian Nybegynder
25. februar 2005 - 19:52 #9
Tjae, kender ikke lige noget alternativ hvis det er til iPod, med mindre du bare køber musikken online og selv uploader det i iPod'en
Avatar billede magtvest Nybegynder
25. februar 2005 - 23:36 #10
Hey Locturian !! Det er ikke til ipon, men bare til min Computer ... saa jeg kan hQre cder m.m. Der er ikke cd rom drev i denne Labtop :-( ggg ) en hal gamle sag :-)Har en seberat cd rom ting ( Emprex compact disc Rewritable )Fik du forasten point af mig ?  ----------> Mag :-)
Avatar billede locturian Nybegynder
26. februar 2005 - 00:15 #11
Nej, ingen point endnu, du skal lige acceptere mit svar ;)

Du kan købe musik mange steder, som du kan downloade - Bla. hos www.tdc.dk - Vist nok også hos www.bilka.dk - Msn er vist også igang med noget, hvis ikke de allerede har noget oppe at køre...
Avatar billede magtvest Nybegynder
26. februar 2005 - 00:44 #12
Griner ... skulle bare trykke paa dit navn for at acceptere dit svar :-)) hmm det var jo ikke saa svert naar man fQst faar det lert (ggg)Fattet jeg fQst nu - Dohh til mig :-)) ---------> Sider jo drikker mig stiv paa ChildHill (London) saa jeg er vel unskyldt !! ---------> det er de cder jeg selv har som jeg gerne vil hQre .. Gider sku ikke betale msn eller tdc for at hQre musik (Kunne vel os downloade det gratis paa Kazar eller bear shar etc )--------> Mag :-))