Avatar billede coolio Nybegynder
25. marts 2001 - 15:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

forbindelses bok

Når jeg starter min computer kommer den der etabelere forbindelse til internettet boks frem og den bliver ved med at komme frem selvom jeg prøver at lukke den hvordan får jeg den væk???
Avatar billede tera Nybegynder
25. marts 2001 - 15:17 #1
Vælg at du vil bruge den allerede oprettet forbindelse!!!

Du kan måske marker med et flueben at du ikke ønsker at se denne boks mere!!!
Avatar billede tentakkel Nybegynder
25. marts 2001 - 15:17 #2
Der må være et program der ønsker at kalde op til nettet prøve RUN i regedit (ved du hvd der er?)
Avatar billede coolio Nybegynder
06. april 2001 - 17:45 #3
nope og det med fluebenet virker esværre heller ik!