Avatar billede combay Nybegynder
25. februar 2005 - 11:00 Der er 1 kommentar

Flash-side næsten færdig..

Hej,

Jeg havde en flash grafiker i mit firma som pludseligt blev nød til at flytte pga a familiere problemer, han var igang med et projekt som han ikke havde færdiggjort og jeg kan ikke få fat i ham mere.
Mit spørgsmål er nu om der ikke er en der ville se på siden www.mellowmind.dk og lave den færdig mod ikke så stor betaling?
Hvis ja, mail til mig under webmaster@combay.dk.

Mvh André Valentin

PS: Hvis i har referancer vil jeg se dem!
Avatar billede lulc Nybegynder
22. marts 2005 - 08:26 #1
Hvad er det der kræves lavet færdig? Og jeg synes ikke der er ret meget flash over den ? Det kunne i hvert fald sagtens blive lavet identisk, uden flash..?