Avatar billede roys Nybegynder
25. februar 2005 - 08:26 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Ekstern Hardisk virker ikke

Hej jeg har fået mig en Ekstern Hardisk en Maxtor på 120 GB med usb 2.0/1.1
problemet er at når jeg sætter den til via min usb port som jeg skal. Jeg kan ikke finde den på computeren. jeg har prøvet at tag strømmen fra og tænde igen på hardisken men den kan stadig ikke findes samt taget usb stikket ud og sætte i igen men nej.
Havd gør jeg forkert ??
har installeret den cd der var med.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 08:44 #1
Dukker disken op i diskhåndtering - måske den skal formatteres først?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
25. februar 2005 - 09:41 #2
Når du ætter den i, kommer der da en meddelelse i nederste højre hjørne om at der er fundet ny hardware ?
Hvis ikke, skal du nok lige kigge efter at dine usb-porte er enablet i bios.

Og eller hvis det blot er i stifinder du ikke kan finde den, så følg petkrug's råd og partitioner og formater den.
Du kommer ind i diskhåndtering ved at højreklikke denne computer og vælge administrer. Her kan du se diskhåndtering.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
25. februar 2005 - 09:53 #3
Nu kender jeg jo ikke din computer, men er du sikker på at USB-stikkene virker - dvs. ikke bare slået til i BIOS, men også fysisk forbundet til bundkortet med ledninger? Jeg har tidl. oplevet, at USB-porte på fronten ikke var tilsluttet...
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
01. marts 2005 - 23:34 #4
Fik du det til at virke???
Avatar billede roys Nybegynder
03. marts 2005 - 04:10 #5
tak for hjælpen jeg har prøvet lidt at hvert med ingen ting virker før jeg fik enablet mine usb-porte i bios så jeg takker mange gange for hjælpen.
Avatar billede roys Nybegynder
03. marts 2005 - 04:16 #6
hvordan giver man jer point ??
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. marts 2005 - 07:19 #7
Her kommer ihvertfald et svar fra mig.

Man giver point ved at markere navnet eller navnene nede til venstre, og trykke accepter.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 08:22 #8
Og et svar fra mig... (se evt. FAQ på http://expfaq.1go.dk/?id=20#hvordan_accepter_eller_afvis)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 08:22 #9
OG så skal man jo huske...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. marts 2005 - 15:06 #10
Takker for point :)
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
03. marts 2005 - 15:42 #11
Også tak herfra.

Have a nice one...