Avatar billede sonped Nybegynder
25. februar 2005 - 07:22 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

deamon tools giver problemer

Jeg vil installere deamon tools. Når jeg kommer til 99% genstarter computeren og det bliver ikke installeret korrekt.
Når jeg forsøger at køre genvejen siger den noget med "no language detected" jeg har fulgt en vejledning fra deamon tools egen hjemmeside, men det synes ikke at virke.
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?t=2287
nogen der kan hjælpe.
Har også prøvet med alcohol og de er samme problem.
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2005 - 08:16 #1
stik mig din email, jeg har en go gammel version liggende.. eller fang mig på Jokke@maritek.dk på msn
Avatar billede gratis Nybegynder
25. februar 2005 - 10:24 #2
fandt dette her http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/viewtopic.php?p=20750&highlight=install+fails#20750

I just had this problem on fresh Windows XP SP2 installation. Wasn't able to install Kaspersky antivirus too. Visited it's forum and found out that the problem was in the Data Execution Prevention that was introduced in SP2. Solved this problem by turning DEP off in c:\boot.ini by adding key /NoExecute=AlwaysOff. The strange thing is that I used both KAV and Daemon Tools on WinXP SP2 without turning DEP off before without any problem.
Avatar billede sonped Nybegynder
25. februar 2005 - 17:44 #3
Hvad sker der når jeg skriver: /NoExecute=AlwaysOff i boot.ini filen?
er sku ikke helt tryk ved at ændre i disse filer.

Jokkejensen:Jeg har prøvet flere gamle versioner og det er samme problem. (3.46 og 3.31) 3.31 tror jeg nok. har faktisk også prøvet alcohol
Avatar billede gratis Nybegynder
25. februar 2005 - 18:15 #4
du slår denne ting fra http://img138.exs.cx/img138/2000/dataexecutionprevention2qa.jpg , men du ka jo ændre det tilbage efter forsøgt installtion
Avatar billede sonped Nybegynder
25. februar 2005 - 19:40 #5
Jeg kan godt ændre boot.ini filen som du siger. men det er jo ikke helt det samme der står i det første link. der skal man skrive "NoExecute=AlwaysOff" og det kan jeg ikke få lov til at gøre.
Avatar billede gratis Nybegynder
26. februar 2005 - 05:49 #6
hhmm det forstår jeg ikke helt.. du siger du kan ændre i boot.ini filen, men ikke kan skrive i den ? hvad er det så du kan ændre i den ? kig på dette billed
http://img140.exs.cx/img140/8439/bootinichange4gr.jpg
Avatar billede sonped Nybegynder
26. februar 2005 - 17:54 #7
OK. det hjalp. takker for hjælpen
Avatar billede gratis Nybegynder
26. februar 2005 - 18:03 #8
Okay,meld tilbage hvis du for det til at virke :)
Avatar billede sonped Nybegynder
26. februar 2005 - 18:04 #9
har fået det til at virke. så du ligger bare et svar
Avatar billede gratis Nybegynder
26. februar 2005 - 18:10 #10
hvor herligt ;o)jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv :)Go Weekend
Avatar billede sonped Nybegynder
26. februar 2005 - 18:11 #11
så siger jeg da tak for hjælpen.
Avatar billede gratis Nybegynder
26. februar 2005 - 18:12 #12
Du er velkommen :)