Avatar billede skrubsak Nybegynder
24. februar 2005 - 10:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

farvepalette generator

Hej

Jeg ved der findes en generator på Nettet, hvorman kan uploade et billede og der så bliver genereret en farvepalette med de farver billedet indeholder. Meget nyttigt hvis man designer en hjemmeside og kunden kommer med et billede der skal laves en palette ud fra.

Er der nogen der kan give mig et link til denne side. Jeg ved den findes. Den er total genial - har været der, men glemte at bookmarke den. Meget dumt!!

100 pont for hurtigt svar, og det rigtigt svar. det skal være den gratis version helst.
Avatar billede doodoo Novice
24. februar 2005 - 10:02 #1
nok ikk helt det du søger men måske lidt bruglig: http://www.colorschemer.com/online.html
Avatar billede greew Nybegynder
24. februar 2005 - 10:02 #2
Avatar billede doodoo Novice
24. februar 2005 - 10:03 #3
Avatar billede skrubsak Nybegynder
24. februar 2005 - 10:03 #4
har selv fundet det.
Avatar billede doodoo Novice
24. februar 2005 - 10:04 #5
skrubsak > må man se?
Avatar billede detox Nybegynder
24. februar 2005 - 10:05 #6
skrubsak -> de var da hurtige :O)
Avatar billede skrubsak Nybegynder
24. februar 2005 - 10:05 #7
ups....der var i fandme hurtige.

Greew! det var dig der km med det rigtige svar. Hvor dan kan jeg overføre 00 æpoint til dig.
Avatar billede skrubsak Nybegynder
24. februar 2005 - 10:06 #8
jeg mener 100 point
Avatar billede greew Nybegynder
24. februar 2005 - 10:10 #9
jeg lægger et svar og så accepterer du svaret :-)
Avatar billede skrubsak Nybegynder
24. februar 2005 - 10:15 #10
tak for det. Jeg synes det er en total genial generator. Hygge

Skrubsak