Avatar billede wuppie Nybegynder
23. februar 2005 - 21:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Menu lissom her på exp.

Hejsa Eksperter!
Hvordan laver man sådan en menu som os kommer når man trygger på ens brugernavn (den der kommer og så står der vis info og giv karma).

Hilsen
- Wuppie
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2005 - 21:44 #1
Jeg vil tro det er noget simpel javascript med css, altså at det er en <div> som er "hidden" indtil man trykker :)
Avatar billede foogle Nybegynder
24. februar 2005 - 08:38 #2
hæ hæ tjaa kunne enligt godt tænkes ;) og så skal de bruge noget session også... :) hæ hæ sådan den husker det ved side skift...
Avatar billede roenving Novice
24. februar 2005 - 16:58 #3
Kigger du i kilden til dette indlæg, kan du finde den næsten sidst i den genererede kodeblok:

<div id="qtools" class="post_tools_active"><span onclick="post_tools_action(0);" class="post_tools_link">Vis brugerinfo</span><br /><span onclick="post_tools_action(7);" class="post_tools_link">Giv Karma</span><br /></div>

-- og kigger man i de scripts, som styrer, kan man finde positioneringen osv. !-)
Avatar billede wuppie Nybegynder
24. februar 2005 - 19:26 #4
Men jeg hra ikke rigtig interesse i at snuppe ekspertens kildekode ;D
Nogen der kan lave en helt ny til mig?
- Wuppie
Avatar billede roenving Novice
25. februar 2005 - 12:10 #5
Ideen mente jeg, du kunne finde i kildekoden !o]

-- permanent indsat i koden er der en div, som er skjult; når der så klikkes på brugernavnet vises den og placeres efter brugernavnets placering (forøvrigt samtidig med at der laves en ny location med henvisning til det anchor, som er ved brugernavnet !-)
Avatar billede wuppie Nybegynder
25. februar 2005 - 16:41 #6
Kan nogen ikke lave det til mig, jeg er virkelig en newbie hvad angår disse "<div>" kommandoer.
  - Wuppie
Avatar billede wuppie Nybegynder
28. marts 2005 - 20:33 #7
:D