Avatar billede redbastard Nybegynder
25. marts 2001 - 08:38 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Asus I-Panel??

Dette her panel til og sætte i fronten på sin computer fra Asus der afmåler temperaturen i processoren.
Afmåler det kun temperaturen eller er der flere funtioner,jeg tænker på software eller andre ting som det kan??
Avatar billede peterl1 Nybegynder
25. marts 2001 - 10:05 #1
jeg ved ikke om du kan engelsk ellers er der
det her link .
http://www.digitlife.com/articles/asusipanelbasic/
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 10:33 #2
ZignX fra Zitech kan vist ikke måle temperatur men kan en masse andet.
http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.storefront/944864543/UserTemplate/95
Avatar billede chruker Nybegynder
25. marts 2001 - 11:31 #3
Her er lige en artikel som bør læses hvis man overvejer I-Panel:
http://www.amdmb.com/news-view.cfm?NewsID=1392

Den henvender sig mest til CUSL2 og A7M266 bundkort hvor I-Panel kan gøre maskinen ustabil.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 11:38 #4
ret interessant! hmm..sådan en tingest skal jeg ikke have indenbords i mit kabinet..
Avatar billede tjmo Nybegynder
25. marts 2001 - 19:08 #5
jeg har et det læser temp på de ting du har sat i om den kan også vise hvor mange hmz du køre med og hvad fsb køre med og hvor meget volt vcore normalt 1,79. og hvor mange rpm din køler køre med.
og så kan den også fejlfinde hvis du fx er noget galt med dit grafikkort så lyser den hvor der står grafikkort på den. den kan næsten fejlfinde alle ting.

ps der er to versioner af den de hedder basic og deluxe den eneste forskel er at på deluxe kan du saætte fx høretelefoner i. De begge to har usb porte oppe foran. og den kan ikke gøre maskinen ustabil. og så følger der software med sådan at du  kan sætte maksimum og minium på temp og hastige ved køler osv. der er også hotpanel med dvs at du kan lave nogle genveje og så kan du trykke på i-panelt og så åbner den den ting du har sat som genvej. der er lavet to i forvejen den ene er til internet og den anden til e-maíl men du kan selfølige ikke bruge disse to hvis du íkke har net på din com.

du kan købe den hos www.xdata.dk og www.shg.dk

hilsen thomas
Avatar billede unique Nybegynder
01. april 2001 - 23:00 #6
Hvad med andre typer ASUS bundkort, findes der ikke I-panel til dem ? f.eks deres socket A boards.
Avatar billede unique Nybegynder
01. april 2001 - 23:01 #7
Ups A7M266 er et socket A, som chruker skriver om