Avatar billede mickeynt Nybegynder
23. februar 2005 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IIS spørger pludselig efter bruger og password

Hej - hvordan kan det være? Det er lige pludselig at når jeg prøver at køre fra min virtuelle mappe ved at skrive http://localhost/mitwebsted bliver jeg bedt om at logge på.

Mine andre virtuelle mapper kan jeg fint åbne via localhost.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. februar 2005 - 19:28 #1
Er du kommet til at fjerne "anonym adgang" til den virtuelle mappe ?
Avatar billede mickeynt Nybegynder
23. februar 2005 - 19:37 #2
nej, der er flueben ved "anonym adgang". Har prøvet at afinstallere IIS og .net frameworket og installeret det igen, men det er det samme problem. Dette ene websted kræver windows-login når jeg forsøger at køre det.. :-S
Avatar billede suppenudel Nybegynder
23. februar 2005 - 20:19 #3
Jeg har prøvet at tage en af mine backupper af siden og lægge den ind på localost, den virker godt - så det var mærkeligt..

Kan du fortælle mig hvad der kan være årsagen til at Autopostback ikke virker på min localhost? F.eks. når jeg skal vælge noget i en dropdown, og en anden automatisk skal fyldes derfra virker det ikke, kun når jeg har lagt det på min server...

Kan det have noget at gøre med at jeg skal have den aspnet_client\system_web\1_1_4322\WebUIValidation.js lagt det rigtige sted?
Avatar billede arne_v Ekspert
23. februar 2005 - 20:23 #4
Ingen anelse
Avatar billede mickeynt Nybegynder
23. februar 2005 - 20:26 #5
Hm... ved det ikke. Måske der er en lille formatering på vej... :-/
Avatar billede mickeynt Nybegynder
23. februar 2005 - 20:28 #6
Men tak for hjælpen, jeg lukker bare lige for nu :-)