Avatar billede dsm Nybegynder
23. februar 2005 - 17:57 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Banner+grafik til online Magasin

Hejsa

Jeg og et par venner er ved at starte et nyt online Magasin op, hvor vi hver måned vil udgive magasignet i .psd format.

Vore fremtidsplaner er at få det trykt, og det vil udkomme til forretninger rundt omkring...

Magasignet hedder:
Dansk Skunk Magasin

Og vil udelukkende indeholde grow tips om cannabis og skunk dyrkning samt politiske emner indenfor det område...

Samt vi har allerede fået sponsor til webhotel, samt fået massere af præmier til vore kommende konkurrencer, som vi vil holde i magasignet...

""Skal lige nævnes af det er 110% lovligt, samt magasignet har intet med salg af stoffer osv.""

Men vi mangler en gut eller 2, som frivilligt kunne tænke sig at designe en hjemme side...

Altså bare selve grafikken,, med top banner osv...

(Programmeringen står jeg selv for i asp.)

Men håber der er nogle som er friske...
Evt. skriv jeres msn mail, så vi kan snakke via dette.
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 18:09 #1
Jeg kunne godt være interreseret.
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 18:11 #2
Min mail: nsjdk@hotmail.com
Avatar billede doggy82 Praktikant
23. februar 2005 - 18:28 #3
"hvor vi hver måned vil udgive magasignet i .psd format" !?!?
Jeg håber du mener pdf...  *_*
Avatar billede dsm Nybegynder
23. februar 2005 - 18:30 #4
ja .pdf format... :)
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 19:14 #5
Kan du ikke kontakte mig på MSN adressen nsjdk@hotmail.com
Avatar billede dsm Nybegynder
23. februar 2005 - 19:47 #6
dknsj og jeg har snakket sammen, og han kunne desværre ikke tage opgaven.. Så hvis der er andre der ude som kunne tænke sig at støtte et kanont projekt, så skriv endelig.
Avatar billede rela Nybegynder
11. marts 2005 - 18:20 #7
er måske interaseret har du msn  ????? hvis ja så add mig ... rela@stofanet.dk eller skriv til mig på rela@rela.dk
Avatar billede jr40 Nybegynder
11. marts 2005 - 18:24 #8
magasignet blev ikke til noget iligevel desværre.
Avatar billede dsm Nybegynder
11. marts 2005 - 18:25 #9
Jeg tar selv de points så.
Avatar billede rela Nybegynder
11. marts 2005 - 18:31 #10
ok