Avatar billede foogle Nybegynder
23. februar 2005 - 13:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Popvindu til dankort betaling

Hej alle sammen.

sider og laver noget dankorts betaling. Men ja nu skal jeg lave sådan den popper op med et vindu. hvor dan skal jeg gøre det regner med at det skal forgå ved en "knap" lige som en submit knap hvor på der er et javascript som så åbner det nye vindu i et nyt vindu.

nogen der kan hjælpe mig med denne lille opgave :)
Avatar billede articfruit Nybegynder
23. februar 2005 - 13:59 #1
kan ikke lige hjælpe, men vær lige opmærksom på popup stopper der kommer i explorer med servicepack2!! Synes ikke det lyder som en særlig god løsning, da mange vil kunne blive forvirret over at det ser ud som om det ikke virker...
Avatar billede mjense173 Nybegynder
23. februar 2005 - 14:13 #2
Ewire har en fin betaling i et popup.
Prøv at klikke på den grønne knap øverst til højre her:
http://www.ewire.dk/
Avatar billede foogle Nybegynder
23. februar 2005 - 14:21 #3
kender deT :) men ja var nu fordi en kunde godt ville ha det sådan men ja vi er daffet over i et Iframe nu :) men tak begge 2 :) lukker spget igen så :)
Avatar billede kasperh Nybegynder
24. februar 2005 - 15:42 #4
Hver opmærksom på at PBS kræver at man kan se "den gule hængelås" i bunde af explorer vinduet, så du må faktisk ikke køre det i en iframe. Medmindre hele siden ligger bag en sikker forbindelse.