Avatar billede js17dk Nybegynder
25. marts 2001 - 00:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anden IP

Jeg har hørt noget om at man kan gå igennem en side, og at man så for en anden IP, mens man er på den side.
Altså man kan surfe med en anden IP.
Er det rigtigt, hvis ja er der nogen der kender adressen?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 00:30 #1
er det dette du tænker på?
http://www.anonymizer.com/
Avatar billede makse Nybegynder
25. marts 2001 - 00:39 #2
Avatar billede halifax Nybegynder
25. marts 2001 - 00:57 #3
Kan du bruge dette (læs om JAP)

A Tool for Privacy in the Internet
Using Internet services nowadays means leaving digital traces. More and more companies try to use these traces to create individual profiles of Internet users. We help people to protect their E-Privacy: The JAP software provides anonymous and unobservable communication in the Internet. Upon this basis any privacy related Internet service could be built. Just imagine drug-related advisory services or medical information services. Even in the field of E-Commerce anonymity plays a big role. Most people are not happy receiving Spam E-Mail as a result of their Internet activities. Other examples are Online-voting or political chat rooms.

Læs mere om JAP og download her

http://anon.inf.tu-dresden.de/index_en.html

Avatar billede k_la Nybegynder
25. marts 2001 - 15:17 #4
Hvorfor vil du surfe på en andens IP ? - er det fordi du ikke har reelle hensigter eller ikke tør stå ved det du foretager dig ?
Avatar billede fanta Nybegynder
25. marts 2001 - 16:17 #5
k la>>det er ikke kun fordi at man ikke har reele hensigter at man vil skjule sin ip.
Jeg har da ikke meget lyst til at alle websites kan monitrer hvor jeg bevæger mig hen på nettet.
Det er ligsom at krænke privat liv
Avatar billede k_la Nybegynder
25. marts 2001 - 18:15 #6
Hvorfor så bruge en andens IP - Det er jo som at stjæle en bil for at skjule hbem man er når skal røve en bank (Læs så skal en anden jo tage skylden!)