24. marts 2001 - 23:27 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Webcam og router???

Goddøv jeg har et Creative Webcam II  (USB) og jeg har fået lan internet altså internet via en router vi er ca 300 brugere på samme ip så de fleste programmer fatter ikke al brodcaste online..........er der en der har en løsning jeg har hellerikke muglighed for at pille ved opsætningen af routeren skod hehe
en der har en løsning eller et program der kan det???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. marts 2001 - 23:31 #1
www.truetech.com
har programmet \"WebCam 2.2 Personal Edition\" som kan lave live streaming på nettet!
24. marts 2001 - 23:40 #2
Hmm jammen kan den komme ¨¨udenom¨¨¨en router???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. marts 2001 - 23:42 #3
nej, du slipper ikke for at komme gennem din router uanset hvad, MEN du kan jo i det program jeg foreslår prøve at sætte porten til 80!
24. marts 2001 - 23:45 #4
heyZa igen hmm jeg kan ikke finde det sted hvor jeg skal sætte porten til port 80 kan du hjælpe lidt ;] ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. marts 2001 - 23:47 #5
klik på fanebladet \"configure\" og du vil se at der øverst står port 2047! ændr det til port 80
24. marts 2001 - 23:49 #6
fandt den selv :O)

hmm men det virker sq stadig ikke hmm nede i bunden af programmet står den offline hvordan får d´jeg det online :O) ???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. marts 2001 - 23:54 #7
den går kun online i det øjeblik der er nogen der kommer ind på din hjemmeside og kigger på dig :) det smarte er at den ikke optager båndbredde FØR der rent faktisk er nogen der ser på dig! klik iøvrigt på kanppen \"edit my homepage\" for at komme til www.camerades.com hvor du bliver guidet i at lave en lille hjemmeside med skins osv. så folk kan se dig live der!
25. marts 2001 - 00:02 #8
hmm derinde under edit hp hvad skal jeg til at skrivet/oprette bruger der eller hvad?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 00:05 #9
du bliver faktisk guidet igennem! du skal selvfølgelig starte med at oprette dig som bruger! (det er gratis) og så ellers udfylde felterne og klikke save/continue nederst på siden hver gang! se på min hjemmeside hvordan jeg har lavet det: www.ghostcom.dk
klik på kameraet med sombrerohatten
25. marts 2001 - 00:08 #10
okier jeg prøver lige at oprette en bruger ;]
25. marts 2001 - 00:11 #11
http://981326317.camarades.com/

jeg kan sq ikk finde det sted hvor j skal oprette min bruger ..... det j har fundet koster pengel........http://981326317.camarades.com/  det er ´´mit´´ link men ingne kan se noget der =) ??
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 00:16 #12
når du klikker på fanabladet \"monitor\" i programmet, kan du så se dig selv?
prøv evt. at sætte porten til 2047 igen!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 00:17 #13
du har faktisk oprettet dig som bruger nu :)
hvis du klikker på knappen \"view homepage\" hopper den til den side du gav linket til!
25. marts 2001 - 00:17 #14
ja jeg kan godt se mig selv der ;] prøver det m porten igenner
25. marts 2001 - 00:18 #15
hmm det virker stadig ikke det er fuckD! =)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 00:19 #16
hvis det heller ikke virker, er der stor sandsynlighed for at din router blokerer for de porte programmet skal bruge! hvad er det for en router?
25. marts 2001 - 00:20 #17
en Cisco uBR900
25. marts 2001 - 00:21 #18
Hmm har du icq det ville værer en HEL del nemmere

Icq Uni#83097136

;]???
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 00:21 #19
hmm..kender den ikke, men hvis du har adgang til at ændre den, skal du tilføje portene 2047, 2048, 2049 og 2050 for at programmet kan uploade data til din webcam side!
25. marts 2001 - 00:24 #20
hmm jeg har desværre ikke andgang d SUX hehe

vi sidder 300 på samme ip udaf mod nettet og vi har lokalnetværk  nættet kører fint men hmm det er mange ting man ikke kan bruger hehe det SUX :O]
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 00:27 #21
hmm..hvis den er SÅ låst, skal du ikke regne med at kunne komme på nettet med dit webcam! routeren er nød til at blive konfigureret til at lade de porte slippe igennem!
Avatar billede hatecaps Nybegynder
25. marts 2001 - 09:14 #22
du kan desværre ikke ha\' flere web-cams på samme ip# hos camarades.com. så vis bare én af de andre 300 også leger med det, vil alle de forskellige sider hos camarades vise den først oprettede bruger :-(.

bare til information.
ha\' det godt
hatecaps
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 10:27 #23
hatecaps>>det er nu ikke helt sandt! min kæreste og jeg har begge webcams på vores lan og de bliver fint nok broadcastet videre ud til camerades! og vi sidder på samme ip!
Avatar billede hatecaps Nybegynder
25. marts 2001 - 14:42 #24
kim, hvordan hulen har i fået det itl at virke ? jeg skulle sende fra ewt bryllup sidste week-end , og lige meget hvad jeg gjorde viste begge url\'er feed fra samme camera ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 14:47 #25
hatecaps>>simpelt! det er et spørgsmål om porte! Treutech understøtter port 2047-2050 OG port 80 :)
min kæreste bruger port 80 til hendes cam og jeg bruger port 2047 og vi har så hver vores camerades-site!
Avatar billede hatecaps Nybegynder
25. marts 2001 - 17:14 #26
*støn* selvfølgelig, hvorfor tænkte jeg ikke på det ;-) tak skal du ha\'
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
25. marts 2001 - 17:18 #27
anytime :)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
26. marts 2001 - 19:47 #28
hatecaps .. hvad er din e-mail adresse - jeg skal lige snakke med dig angående et projekt vi var i igang med for langt tid siden - jeg mistede kontakten med dig og nu har jeg endelig fundet dig igen :)
Avatar billede hatecaps Nybegynder
26. marts 2001 - 23:41 #29
jeg har ellers altid været lige her :-)
www.fotx.net ;-)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. marts 2001 - 07:45 #30
You got mail :)
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. marts 2001 - 17:57 #31
jeg har sendt en mail til dig igår - men du har ikke svaret - hvad er din mail adresse?
Avatar billede hatecaps Nybegynder
27. marts 2001 - 20:36 #32
små slag, jeg er lige kommet hjem fra en bizz tur :-). jeg har ikke delphi installeret lige nu, og egentlig var det vel meningen at du også selv skulle lave lidt, specielt når du ikke vil ha\' mit navn stående nogen steder.
Avatar billede cyberlalle Nybegynder
27. marts 2001 - 21:44 #33
Nåe ja, men jeg har bare det ene \"lille\" problem at jeg ikke kan programmerer i Delphi :)

Du kan godt få dit navn nævnt på vores medhjælper side, på vores intranet - har det din interesse?

Se eventuelt http://www.eksperten.dk/spm/31937