Avatar billede molin Nybegynder
22. februar 2005 - 13:24 Der er 5 kommentarer

Backup: Hvilke programmer kan følgene

Hej Eksperter!

Efter min bærbar gik kold, måtte jeg bruge de medfølgene restore i håb om at kunne geninstallere XP, uden den slettede alt, da den kun manglede nogle start op filer. men det kunne ikke lade sig gøre fandt jeg så ud af, så alle mine vigtige dokumenter, billeder og alt andet var slettet for altid!

derfor har jeg investeret i en 80 GB ekstern harddisk, som skal bruges som backup. Derfor leder jeg efter et program som kan lave en backup af selve hele harddisken hvergang jeg laver en ændring (Såsom at installere et program mv.) hvis man kan få sådanne programmer? Og så lave den om til en image fil. Eller på andre måder få backup programmer som selv laver backup af de programmer man henter, eller installere, og lægger den i en samlet image fil, og når man så pakker image filen ud, skulle den så have "Genfødt" Computeren som den var før fejlen. Måske lyder det lidt dumt, hvis der ligger vira på. Men andre ideer modtages gerne!

med Venlig Hilsen

Molin.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2005 - 13:29 #1
Norton Ghost, tager en backup, af alt som kan rulles på igen som maskinen var sidst du tog en backup.
Avatar billede haverslev Novice
22. februar 2005 - 19:25 #2
Avatar billede molin Nybegynder
23. februar 2005 - 13:51 #3
Jamen der skal du vel selv lave backup? Jeg er på jagt efter et som kan helt automatisk...
Avatar billede haverslev Novice
05. marts 2005 - 10:52 #5
sker der mere ?  - smider et svar