Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
21. februar 2005 - 23:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Halflife 2 Video mode error..

Hej...

Da jeg startede halflife 2 første gang startede den med at faile da den ville gå i fullscreen i 800x600, og det gjorde den også da den forsøgte igen... I tredje forsøg startede den i windowed mode og det virker fint...

Men hvordan får jeg det til at virke i fullscreen?

Der kommer en box op på skærmen når den failer: Failed to set video mode.

Hvis i skal bruge nogen oplysninger så spørg - for jeg har ikke den fjerneste anelse om hvad jeg kan gøre for at hjælpe jer på vej med et mere præcist svar :)

Mvh Gustav
Avatar billede hmann Nybegynder
22. februar 2005 - 07:53 #1
Bruger du et program til at låse dine FPS? som fx ReForce?
Jeg brugte sådan et program i forbindelse med noget andet, og half life 2 ville kun køre når jeg havde slået ReForce fra igen!
Avatar billede gustav-olsen Nybegynder
17. maj 2005 - 18:45 #2
...