Avatar billede sejindk Nybegynder
20. februar 2005 - 21:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Har lige mistet hele min hjemmeside

Har lige mistet alle mine filer osv. til min nye hjemmeside.  Det skete da jeg skulle ligge den op på webhotellet via ftp.  Jeg brugte Adobe GoLive's integrerede ftp server til at lægge siden op, men programmet frøs og jeg blev nød til at lukke det.  Nu er alle mine filer væk.  Både siten, subfolders og billeder. Har prøvet at lave en undelete søgning med TuneUp, og den fandt også et par filer, men konditionen var BAD, og de er uden kode.

Er der nogen som kan hjælpe mig?  Please
Avatar billede peet49 Nybegynder
20. februar 2005 - 21:28 #1
Hvis du kører XP, prøv systemgendannelse.
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2005 - 21:35 #2
Kender kun navnet AdobeGoLive's

Men har nu aldrig set at et FTP program sletter filerne på HD, som jeg har forstået på dit indlæg.

Er det rigtigt at dine filer er slettet fra din HD ?
Avatar billede sejindk Nybegynder
20. februar 2005 - 21:35 #3
Gælder det ikke kun registrerings databasen?  Gælder det også filer som bliver slettet?
Avatar billede sejindk Nybegynder
20. februar 2005 - 21:38 #4
Ja, filerne er væk, og jeg har søgt efter dem, også søgt efter slettede filer.  Den finder dem kun i slettede filer, og tilstanden på den er dårlig.  Koden er på et sprog jeg aldrig har set før, og alle elementer er væk.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. februar 2005 - 21:52 #5
PS: systemgendannelse genopretter ikke dine egen (*.HTML) filer - kun diverse systemfiler oprettet/genereret af instalerede programmer. Så det trix ka' du ikke bruge...
Avatar billede Slettet bruger
20. februar 2005 - 21:53 #6
Prøv dette link

http://www.pcinspector.de/

klik på billedet for at gå videre.

direkte download:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/download.htm

På eget ansvar
Avatar billede sejindk Nybegynder
21. februar 2005 - 11:18 #7
Jeg har lavet file recovery med TuneUp, og den fandt også filerne, men som jeg skriver var konditionen af dem dårlige.

Derfor er jeg nu igang med at starte forfra på programmeringen (pissesurt).
Fremover vil jeg lave flere backups, og ikke i samme folder.

Lad dette være en advarsel til alle andre.