Avatar billede rend Nybegynder
20. februar 2005 - 16:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overføre musik fra grammofon

Hey, jeg har tilsluttet min grammofon til anlægget, derfra har jeg tilsluttet anlægget min bærbare pc... men er som om der ikke kommer lyd ind i den bærbare, er det normalt, at den linje indgang hvor der står mic, kun er til mikrofon og ikke kan bruges som en nornal aux indgang?

Har en Fujitsu Siemens - E Series Lifebook
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 16:36 #1
Ja, mic er kun en audio udgang.
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 16:36 #2
Vrøvl, du kan godt bruge den som indgang.
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 16:37 #3
Hvordan har du forbundet anlægget med mic-indgangen?
Avatar billede rend Nybegynder
20. februar 2005 - 16:37 #4
Hvad er så grunden til der ingen lid kommer ind?
Avatar billede fommy Nybegynder
20. februar 2005 - 16:39 #5
Check indstillinger under Indspilning i Windows Mixeren.
Det kan være den er slået fra der. Det sker nogle gange.
Avatar billede rend Nybegynder
20. februar 2005 - 16:39 #6
har både prøvet det fra aux udgangn på mit anlæg og dernæst høretelefon udgangan..
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 16:44 #7
kontrolpanel -> lyde og lydenheder -> fanebladet lydenheder, her skal den rigtige driver være valg under "indspilning af lyd". Endvidere bør du også klikke på knappen "lydstyrke" og checke indstillinger derinde.
Avatar billede norbert Nybegynder
20. februar 2005 - 16:55 #8
Hvis du kører din grammofon ind i anlægget og fra båndoptagerudgangen på anlægget ind i din pc, vil du kunne optage på pc-en. Ellers skal du have en lille for-forstærker mellem grammofon og pc for at få det til at virke.