Avatar billede viggolarsen Nybegynder
20. februar 2005 - 14:02 Der er 4 kommentarer

Partionering af en USB hardisk

Jeg har en USB harddisk, som jeg gerne ville opdele i flere enheder. Tidligere har jeg brugt fdisk, men mener ikke den kan bruges til USB. Finder der et program der erstatter fdisk. Mit styresystem er WindowsXP
Avatar billede foodear Praktikant
20. februar 2005 - 14:08 #1
Hej viggo
Kan du ikke anvende winxp´s computeradministration>Dikshåndtering.
Højreklik på denne computer og vælg administer, derefter i vinduet vælger du diskhåndtering
Avatar billede halifax Nybegynder
20. februar 2005 - 15:57 #2
Når du er i diskhåndtering og ser din USB disk, så højreklik den og vælg Opret partition.
Avatar billede foodear Praktikant
08. april 2005 - 15:06 #3
Hva så Viggo ?

lukker du ?
11. december 2005 - 18:20 #4
<viggolarsen>: Hvad endte denne tråd med ?