Avatar billede hotbuck Nybegynder
24. oktober 1999 - 01:08 Der er 8 kommentarer

markøren freaker

jeg har et problem med at min markør ikke virker det rigtige sted på skærmen efter en 4-5-6 icq beskeder, markøren kan ikke komme op i den øverste 1/3 af skærmen og det sted man markerer er dermed heller ikke det sted man klikker.
Problemet opstår KUN når jeg bruger icq. har prøvet både nye versioner af browsere, icq's og win95 og 98
Avatar billede cyberesben Nybegynder
24. oktober 1999 - 01:33 #1
prøv nye drivere til mus og skærmkort
Avatar billede iiid Nybegynder
27. oktober 1999 - 13:12 #2
Få dig en ny mus! - Jeg har haft samme problem det var egentligt derfor jeg kigge ind - men det er hvor musen ligepludseligt hopper over i den anden ende af skærmen - men det havde ikke noget med ICQ at gøre!

/TT / Sleepin / Lasse Jesper Pedersen
Avatar billede hermanbang Nybegynder
03. november 1999 - 00:02 #3
Drop ICQ det stinker jo - installer mIRC i stedet - det er der alle hardcore og proffer kommunikerer :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. november 1999 - 16:32 #4
mirc er et chatte-program, ICQ er en pager, i stil med telefonen hehehe
Avatar billede gauntlet Nybegynder
14. november 1999 - 17:05 #5
de to programmer kan SLET ikke sammenlignes.. jeg bruger både ICQ og IRC... og det er to vidt forskellige ting.
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. november 1999 - 21:32 #6
Det er et problem med din skærm!
Det har ikke noget med ICQ at gøre....
Prøv at geninstallere ICQ
Avatar billede coma Nybegynder
14. januar 2000 - 00:53 #7
Prøv at få de nyeste driver til dit skærmkort ,, havde præcis samme problem da jeg havde mit bansheekort (creative, pci) :-)
Avatar billede kjalle Nybegynder
05. maj 2000 - 15:18 #8
bjarke-b >< JA FLOT mand !!!! Først siger du 'det er et problem med din skærm' så siger du 'det har ikke noget med ICQ at gøre' og så siger du fandeme 'prøv at geninstallere ICQ' her er jeg lost !!

//Kjalle :o)