Avatar billede anderskj1 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:01 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Mangler install CD til Interjak 200

Hejsa

Jeg har fået denne sag (Interjak 200) af mit firma da de ikke længere brugte den. Fedt. Men CD´en var blevet væk for længe siden og jeg kan simpelthen ikke finde den NOGEN steder. Jeg skal bruge den for at komme ind på den da der er en meget sindrig opsætning på den. Jeg har mailet til firmaet men har ikke fået svar endnu (7 dage).

Det ville være fantastisk hvis der er nogen der har denne cd og vil pakke indholdet ned i en zip fil eller lignende og sende den på mail eller lignene.

Jeg er ved at blive desperat!

TAK på forhånd
Anders
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2005 - 13:05 #1
Hvad er det på CDen du mangler ?
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:08 #2
Jeg ved det faktisk ikke. Har ikke set den. Men jeg kan se i de manuler der ligger på http://www.delcinetworks.com/ at der følger et program med til opsætning af routeren. Hvor man fx de første 10 min kan tilgå den på en åben IP. Har du den. Jeg vil blive fantastisk glad. Det er ren nedtur at se den stå på bordet.
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2005 - 13:09 #3
Det er bare nemmere at lede efter ting, hvis man leder efter noget specifikt !
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:10 #4
Ja det kan jeg godt se. Hvor meget fylder hele CD´en? Tænker på hvis man bare marker det hele og og komprimere det til en ZIP fil? Hvis det er meget ulejlighed vil jeg gerne give et symbolsk beløb for besværet da routeren intet er værd uden denne.
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2005 - 13:12 #5
Jeg har den ikke, så jeg kan ikke direkte hjælpe dig desværre.
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2005 - 13:12 #6
Er der ikke et Webinterface eller lign. ?
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:15 #7
Jo men de har sat den op til en IP jeg ikke ANER hvad er og jeg aner ikek hvad subnet den er indstillet til. Dette kan jeg omgå ved at bruge et af det medfølgende programmer. (Der var ingen på arbejdet der kunne huske det). Jeg har prøvet alt hvad jeg lige kunne tænkte mig til (192.168.1.1, 192.168.1.99, 192.168.2.1,10.10.1.1)

Så jeg har lidt et problem uden den.
Avatar billede leif Seniormester
19. februar 2005 - 13:17 #8
Du kan ikke lave en RESET på den ? Mange gange er der en knap som man kan holde inde og resette sådanne ting til standard settings !
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
19. februar 2005 - 13:37 #9
Nej desværer ikke. Men kan kun resete den ved at pille strømmen fra. Men dette reset giver åbner kun for det administrations program. Men reseter ikke "alle" indstillinger til fabrik. Så ingen reset knap på den.

Tror kun der er én vej og det er CD`en
Avatar billede reving Nybegynder
19. februar 2005 - 14:38 #10
Avatar billede reving Nybegynder
19. februar 2005 - 14:50 #11
Ups, så ikke din link. Selvfølgelig har du det :-)
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
19. februar 2005 - 15:55 #12
Ja :) Jeg tror det eneste jeg kan gøre er at finde en der har denne CD. Men det er åbenbart nemmere sagt end gjort. Jeg har skrevet i alle mulige forums og alle tænkelig nyhedsgrupper men der er åbenbart ingen der har den / elller har tid til at give mig den. Det er sgu surt. Men jeg må jo håbe videre.
Avatar billede reving Nybegynder
19. februar 2005 - 17:34 #13
Hvis du søger på "Interjak" her på Eksperten får du 15 hits
omhandlende forskellige problemer. Så nogen må jo ligge inde
med CD'en. Prøv at lade spørgsmålet stå åbent lidt endnu, det
kunne jo være du var heldig.
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
19. februar 2005 - 18:21 #14
Det vil jeg gøre
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2005 - 13:50 #15
Sæt routeren til på den port som er beskyttet, så lav en ip-config, også smid gateway ind i din browser. den beskyttede port på min router er den længst til venstre.
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2005 - 13:53 #16
(hvis du mangler manual mv. til den så har jeg hele cd-rommen liggende)
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2005 - 13:56 #17
DU kan kontakte mig for link til at hente den ned ken (at) danborg . org.

Det er alt forstort at sende, da de image jeg lige har lavet af min cd-rom, fylder 59 mb.
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
20. februar 2005 - 15:33 #18
Det er gjort.
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2005 - 17:13 #19
Jeps mail med link sendt retur.
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
20. februar 2005 - 17:19 #20
Super! Jeg takker fro hjælpen
Avatar billede anderskj1 Nybegynder
20. februar 2005 - 17:20 #21
Kan du ikke lige svare så jeg kan give dig point for det? Også tak til jer andre.
Avatar billede kenp Novice
20. februar 2005 - 17:31 #22
Og lige for at få det på det rene, hvis der er andre som nu føler det er hjælp uden om E fordi at jeg ikke ligger link her, hvis de har brug for den til deres interjak så må de skrive til mig. (synte ikke jeg gider have et download på 59 mb til offentlig download)