Avatar billede jespertage Nybegynder
17. februar 2005 - 20:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

xp install køre i ring

Jeg har lige købt xp og en ny hd har aldrig være grugt før. jeg har sat den til at installe og det går også fin nok indtil dan skal til at genstarte så vil den ikke gå vider i installtionen. den gå start og siger at den har fundet et andet styrersystem om den skal slette det. det har jeg prøvet uden helt jeg har køre setup 3 gange nu
den skriver no emulation hvad betyder det ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. februar 2005 - 20:36 #1
DEt kan være et RAM problem. Hvis du har 2 ram blokke i maskinen, så prøv atfjerne den ene, hvis det stadig ikke virker, så prøv med den anden ram blok. XP er især ram følsom under installations processen
Avatar billede jespertage Nybegynder
17. februar 2005 - 21:03 #2
dette hjalp ikke desværre at fjerne ram
Avatar billede hcma Novice
17. februar 2005 - 21:24 #3
du skriver at det er en nu HD og aldrig blevet brugt før.
Forsøger du at installere XP på den nye HD, og er det den eneste HD i pc'en?
Hvordan kan der så være et andet styresystem ??
Er den nye HD formatteret eller ....??
Avatar billede haverslev Novice
17. februar 2005 - 21:36 #4
Er det en SATA harddisk - husket drivere under installation ?
http://www.boegebjerg.dk/lars/sata.htm
http://www.riversen.dk/flash/winxp_install/install.php
Avatar billede jespertage Nybegynder
17. februar 2005 - 21:58 #5
bufferzone svar var rigtigt. Jeg var bare for hurtig. Efter at have bytte lidt mere om på ram fandt jeg et slot der virkede. og den er nu installeret med xp.

bufferzone kan jeg ikke så dig til at lave et svar til da jeg har afvist dit første så er de 120 point dine

tak for et hurtigt svar 11 minutter det er service
Avatar billede jespertage Nybegynder
17. juni 2005 - 17:12 #6
det rigtige svar var bufferzone men han har desværre ikke lavet et svar så han kan få sine point
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2005 - 17:30 #7
Så må jeg jo svare igen
Avatar billede jespertage Nybegynder
26. juni 2005 - 19:01 #8
Så er det dine og udskylde besværet