Avatar billede madonion Nybegynder
17. februar 2005 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programmer og spil på Win XP 64 bit?

Hejsa.

Bare lige et praktisk spørgsmål inden jeg skifter til Xp 64 bit:
Vil alle mine spile, programmer osv. kunne installeres uden problemer hvis jeg formetere min maskine?

Jeg har A8v Deluxe og 3500+. Jeg skal bare være sikker på at min officepakke osv. også fungee med 64bit udgaven, eller kan der være programmer og spil jeg ikke vil kunne få til at fungere?

Jeg har alle drivere til de ting jeg har brug for til 64 bit udgaven, så det bliver ikke et problem.

På forhånd tak.
Avatar billede klavil Seniormester
17. februar 2005 - 15:24 #1
Her er lidt omkring det:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/02/07/7291349
Der skulle ikke være nogle problemer med det, dog skal nævnes at du jo ikke har så meget der understøtter 64 bit endnu andet end din cpu.
Avatar billede madonion Nybegynder
17. februar 2005 - 17:03 #2
En lidt kortfattet artikkel, men jeg går ud fra dit svar betyder jeg med ro i sindet kan installere 64 bit versionen og ikke komme i problemer med mine office programmer, spil og antivirus (alle 32 bit programmer) når jeg vil installere dem.
Avatar billede klavil Seniormester
17. februar 2005 - 19:09 #3
ja, men samtidig være sikker på at du vil køre 64 bit, da det jo ikke er sikkert at der er noget at hente pt, men det er selvfølgelig helt op til dig.
Håber det skulle være det du søgte.