Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 04:47 Der er 7 kommentarer

Tekst chat

Jeg har hentet en teskt chat fra www.netcoders.dk og har lagt det op på min server. Når jeg kommer til logind screnen ok skriver navn. f.eks. xcisisten.dk så trykker jeg logind og den kommer så bare en på en blank side hvor der stå fejl hvad gør jeg så nu???
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. marts 2001 - 04:49 #1
kører du på en linux server???

Hvis ja, så har du sikkeret glemt, at chmod, txt filen til 777...

Hvis nej, hvad så med at skrive fejlen ???
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. marts 2001 - 04:49 #2
arhh svar
Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 04:55 #3
Jeg ved ikke om jeg køre på linux server men hvordan sætter jeg txt filen til 777 det har jeg nemlig ikke gjort. Og den skriver også noget men en eller anden tekst fil i fejlen så hvordan gør jeg det?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
24. marts 2001 - 05:44 #4
åben cute ftp og vælg filden som sikkert hedder chat.txt eller lign. og højre klik og vælg chmog og skriv 777 i tekst feltet *s* held og lykke.
Avatar billede xcisisten Nybegynder
24. marts 2001 - 12:57 #5
Ok så har jeg lavet om på tekst filen. jeg kan fortælle at før var der 5 fejl nu er der kun 3 de sidste lyder

Warning: fopen(\"kkk.chatter\",\"w\") - Permission denied in /www/xcisisten.dk/html/chat/chatten.php3 on line 69

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/xcisisten.dk/html/chat/chatten.php3 on line 70

Warning: Supplied argument is not a valid File-Handle resource in /www/xcisisten.dk/html/chat/chatten.php3 on line 71
Avatar billede no_doubt Nybegynder
24. marts 2001 - 14:52 #6
Ja er det mon ikke chmod `?
Avatar billede jd Nybegynder
24. marts 2001 - 15:18 #7
Ja - ecististen - du skal også chmod den mappe din chat ligger i til 777!