Avatar billede coool Nybegynder
15. februar 2005 - 22:27 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

hjemme side

Hejsa er der nogen der kan hjælpe mig igang med så jeg kan få lavet mig en hjemmeside  jeg træner hund Brugshund så det vil jeg lave en side om
Avatar billede faramir Nybegynder
15. februar 2005 - 22:33 #1
Det kommer lidt an på hvad du kan i forvejen, hvordan du forestiller dig at den færdige side skal se ud og i den dur...
Avatar billede apo Praktikant
15. februar 2005 - 22:35 #2
Den måde jeg selv startede på var ved at købe MS FrontPage. Det er et okay hjemmesideprogram til begyndere med WYSIWYG (WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET).

Der medfølger en del template designs som gør, at du hurtigt kommer i gang. Senere kan du altid selv lave et mere indgående design, lære HTML, osv.

Apo
Avatar billede cathallo Nybegynder
15. februar 2005 - 22:37 #3
Hvis du ikke kender noget til hjemmesider kan du finde rigtig gode tutorials her:
http//www.html.dk
Hvis du har adgang til MS frontpage eller Dreamweaver er et af disse programmer en god indgangsvinkel. Med disse programmer behøver du ikke kunne "kode" rigtigt, men kan lave det hele visuelt med musen!
Avatar billede coool Nybegynder
15. februar 2005 - 22:39 #4
jeg vil ha lavet en total fed hjemmeside ang min hund og træningen osv
Avatar billede pehory Nybegynder
15. februar 2005 - 23:37 #5
Noget du vil ofre mere end 200 point for?
Avatar billede hcma Novice
16. februar 2005 - 12:21 #6
pehory  >>  200 points er max. hos Experten.dk  ;o)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
16. februar 2005 - 16:38 #7
ellers sharksforum.dk :)