Avatar billede boettern Nybegynder
15. februar 2005 - 17:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slettede beskeder

Hej jeg er kommet til at slette en besked i outlook express og uden at tænke over det slette den i slettet post :-( nu viser det sig at jeg skal bruge beskeden igen, da den indeholder nogle vigtige mødetider, er der nogen måde jeg kan finde mailen igen eller er det løb kørt

Håber det ikke?????
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 17:39 #1
det løb er kørt, når du først har slettet den, så er den væk :/
Avatar billede boettern Nybegynder
15. februar 2005 - 18:15 #2
Ok jeg hørte bare forleden at når man sender en email ligger den sig ca 9 steder i computeren..... men det er måske ikke rigtigt så
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 18:25 #3
nej, mails ligger kun et sted og det er i dens database filer, er de slettet der, er der  desværre ikke noget at gøre (også derfpr den kommer med de mange advarelser inden man sletter)
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2005 - 19:07 #4
Hvad med at skrive til modtageren og få den retur?
Ellers er der en 30-dages demo her: www.handyrecovery.com.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 19:11 #5
du kan ikke bruge handy recovery, det er jo ikke filen der er slette, men en del af indholdet af filne der er slettet.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2005 - 19:38 #6
screem brille: puds dem lige en gang og læs spørgsmålet igen. Det er NETOP en slettet mail, der gerne skal genfindes.
Avatar billede screem_brille Novice
15. februar 2005 - 19:45 #7
hans-jensen, kender du Outlook express, det program gemmer sine emails i en fil med samme navn som ens mappe i OE, og derfor er filen IKKE slettet, men indholdet af filen er ændret da selve mailsene ligger i denne fil, spørger kan bare søge efter deleted.dbx eller slettet.dbx så finder han den fil som oprindeligt indeholgt den slettede fil, så næste gang bør du nok lige være sikker på hvad du udtaler dig om inden du beder nogen om at pudse noget som helst!