Avatar billede cleverly Nybegynder
15. februar 2005 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Site vurdering

Hey eksperter. Vil i venligst vurderer min side for mig?

Jeg har brug for konstruktiv kritik.

http://www.frip.dk/cleverly
eller:
http://www.cleverly.tk

(Det skal lige siges at jeg LIGE er startet med HTML og CSS)
Avatar billede domaz.dk Novice
15. februar 2005 - 18:04 #1
kedelig blå farve hele hjemmesiden består af, prøv at variere lidt mellem nogle forskellige typer blå... tror det ville hjælpe...

ellers ser det faktisk fint ud når man tager i betragtning at du lige er startet...
Avatar billede loevgaard Praktikant
15. februar 2005 - 20:01 #2
Nu skriver du at du lige er startet, så mit eneste forslag ville være at du skulle tænke over hvor meget indhold du har i forhold til størrelsen af siden, hvis du tager en side som eksperten.dk, så er denne side vel 800px cirka og den har meget mere indhold end din.
Det jeg vil frem til er at du måske skulle lave din side lidt smallere, måske lidt mindre skrifttype eller en helt anden skrifttype, altså så du får en lille fix hjemmeside i stedet for en stor uden rigtig noget indhold :)
Avatar billede cleverly Nybegynder
16. februar 2005 - 12:41 #3
Tak for svarene, men jeg venter lige med at acceptere til jeg har fået nogle flere bud, for at se om de er bedre.
Avatar billede weiseren Nybegynder
16. februar 2005 - 15:18 #4
Det er en start men der er nogle ting du kan gøre for at siden bliver mere interessant.
1. lave noget fed grafik i toppen få nogle ideer her www.good-tutorials.com
2. minimere al den tomme plads tundt omkring
3. du burde lave nogle thumbnails af dine billeder i stedet for links, det ville gøre siden lidt mere tjekket.
4. den hvide mail kuvert på forsiden burder klippes ordenligt, der er en stor hvid kant der mangler at blive fjernet.

håber du kan bruge noget af dette
Avatar billede cleverly Nybegynder
16. februar 2005 - 15:23 #5
Takker. Jeg er tilfreds, og så fik alle lidt points. Jeg tænkte lidt over det, og weiserens svar var det mest brugbare. Takker.