Avatar billede rashid Praktikant
15. februar 2005 - 14:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Site vurdering

Hej

Konstruktiv kritik ønskes til følgende site:
http://www.hwarang.dk

hilsen

Rashid
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 14:38 #1
jeg kan ikke lide menuen (dropdownen kan gå an) - den er for "klumbet"

også vil jeg putte noget mere padding på indholdsrammen (kanten i siderne)

hvis det blev rettet tror jeg den kunne blive meget fin :)
Avatar billede mini-me Nybegynder
15. februar 2005 - 14:45 #2
Måske noget margin på venstre tekst felt... det går ligesom lidt i
Avatar billede goaul Praktikant
15. februar 2005 - 15:29 #3
"er en af Danmarks mest succesrige klub igennem de sidste 20 år."

enten: er Danmarks mest succesrige klub igennem de sidste 20 år.

eller: er en af Danmarks mest succesrige klubber igennem de sidste 20 år.

Netop det afsnit (tekst i venstre side) er for tæt på kanten. Desuden synes jeg dropdownmenuen er ok, men bjælken er for mørk/understreget/skygget eller med andre ord, så er tekst ikke særlig tydelig.
Avatar billede weiseren Nybegynder
16. februar 2005 - 15:22 #4
jeg syntes det er en fin side og man kan se der er blevet brugt meget tid på den. Selv om det er en fin menubar er den ikke så brugervenlig. For mig som sidder på en MAC kan jeg kan klikke på det første menupunkt under hver.
1. i kunne bruge et fedt logo
2. chart skiltet i bunden burde flyttes til en af siderne.
Avatar billede goaul Praktikant
17. februar 2005 - 00:41 #5
Well - kan se du har lyttet :) - det pyntede!

Bjælken er meget bedre nu, men skriv nu klubber istedet for klub.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
17. februar 2005 - 00:44 #6
og det var nok genialt at indsætte en andet charset end <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">

Overstående charset er noget microsoft IE only crap.

Brug dette her istedet:

    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
Avatar billede rashid Praktikant
15. april 2005 - 12:40 #7
Takker for alle svarerne. weiseren er mest konstruktiv i sin kritik, hvorfor han får points :-)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. april 2005 - 17:23 #8
jeg kan ikke se så meget forskel, kun at mit er negativt?! men wtf