Avatar billede nitz Nybegynder
15. februar 2005 - 12:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

synkronisering af filer

Hej alle,

Er der nogen der kan nævne et godt og brugervenligt program, der kan sørge for at filerne i 2 mapper (og deres undermapper) altid er 100% synkrone?

Det skal foregå således at jeg har de 2 mapper liggende på hhv. en bærbar og en stationær maskine. Når jeg så logger på netværket med den bærbare, skal programmet tjekke om filerne på maskinerne har ens datoer, og hvis ikke, så skal den sørge for at det sker.

Jeg bruger xp pro på begge maskiner, men synes ikke rigtigt at rejsetaske-konceptet lyder som noget jeg kan bruge, da jeg gerne vil have at filerne kan ligge hvor som helst på harddisken.

Det må gerne være et 3. parts program (hedder det det?)

Med venlig hilsen

Tommy
Avatar billede falster Ekspert
15. februar 2005 - 14:48 #1
Jeg tror SyncBack kan klare det. Måske endda den gratis version

http://www.2brightsparks.com/freeware/freeware-hub.html
Avatar billede nitz Nybegynder
19. december 2005 - 05:17 #2
Holdaop det er længe siden jeg har været logget på. Jeg fandt selv ud af en måde at ordne problemet på, ved at benytte en USB nøgle, som jeg så tager med fra den stationære og til den bærbare, og omvendt.

Det virker fortrinligt, mit eneste problem er bare at jeg ikke har formået at få regler med over, så nu bliver alle mails bare smidt i indbakke, men det er for mit vedkommende en lille pris at betale :o)

Hilsen

Tommy