Avatar billede moth Nybegynder
23. oktober 1999 - 13:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Æ,ø og å i outlook express

Hvordan får jeg Outlook Express 5.0 til at vise de danske karakterer æ, ø og å i mine e-mails?
Avatar billede jay Nybegynder
23. oktober 1999 - 14:48 #1
er det en engelsk version af Outlook Express, siden du ikke kan skrive æ, ø og å.

Eller hva'
Avatar billede redfox Nybegynder
23. oktober 1999 - 16:20 #2
Det er ikke din skyld at der ikke kommer æ, ø og å. Det er senderens e-mail program.

Avatar billede redfox Nybegynder
23. oktober 1999 - 16:20 #3
sender/afsender
Avatar billede hobbez Nybegynder
24. oktober 1999 - 14:22 #4
Jeg bruger selv US-versioner og har ingen problemer med Æ, Ø og Å.

Se tingene rigtige ud på din egen skræm, og er de så forkerte hos modtageren eller hvad?

Eller er det omvendt?

/Rob
Avatar billede jay Nybegynder
25. oktober 1999 - 11:50 #5
Jeg havde (godtnok i Netscape Messenger) samme problem, jeg fandt ud af at det var noget med en kodning.
Jeg slettede hele lortet og lagde det ind igen, og så virkede det igen.
Avatar billede hermanbang Nybegynder
02. november 1999 - 23:55 #6
Du kan prøve at geninstallere outlook eller IE 5.0
Men prøv først at køre Windows Update fra din start menu - den finder ofte ud af om du mangler understøttelse af et eller andet fx. sprog eller tegn.
Avatar billede haze_4000 Nybegynder
08. november 1999 - 11:01 #7
Prøv at gå ind i Tools "Værktøjer" --> Options --> Read --> Font settings, og sæt den til "vestligt".
Hvis du får email fra diverse amerikanske gratis-tjenester kan der godt være problemer med æ,ø og å da de ikke altid understøtter disse tegn.