Avatar billede radoor Nybegynder
15. februar 2005 - 11:12 Der er 11 kommentarer

Video og flash?

Hejsa

Her på sitet http://www.fullsail.com/swf/index.cfm

Er der en mand der kommer frem i højre side, hvordan gør man det?

Nogen rare mennesker der kan svarer på det :)

Og generalt, hvordan arbejder man med fritlagte video stuff i flash?

Mvh
Radoor
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 12:23 #1
Det er optaget med green eller blue screen teknik. Sådan sjovere kan købes for rimelige penge på f.eks ebay. Men det erm  trods alt rimeligt hardcore video teknologi at lave sådan noget - Der er det nemmere med sort - mal et rum helt sort i leg med det.... og håb så ikke du bor i en et-værelses ;-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 12:25 #2
Og videoen er langt fra fritlagt - Flash kan nemlig slet ikke arbejde med fritlægning før i den kommende flashplayer 8. Videoen er formodenligt bare ligeså stor som han er høj og bred og så altså fritlagt med blue eller green screen.
Avatar billede radoor Nybegynder
15. februar 2005 - 13:07 #3
Aha.. så det er altså ikke bare lige så'n til?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 13:09 #4
NEj det kræver som sagt en skærm og ihvertilfald semiprof belysning.
Avatar billede radoor Nybegynder
15. februar 2005 - 13:16 #5
Okay... tak for hjælpen trods alt...
Btw... man kan kun importere Quicktime i flash ik?... hvis man nu vil ha en almindelig film ind?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 13:19 #6
DU kan også godt importere .avi filer hvis det skal være.
Avatar billede radoor Nybegynder
15. februar 2005 - 13:20 #7
How?
Avatar billede radoor Nybegynder
15. februar 2005 - 13:24 #8
Hvis jeg nu gerne vil ha det vektoriseret.... skal man bruge specielle programmer til det?

mener... så'n lidt apple agtigt.. med deres reklamer hvor der er en silhouette af en person der danser rundt!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 13:44 #9
Mener programmet hedde "flix" eller sådan noget ligenende
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 13:47 #10
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. februar 2005 - 13:48 #11