Avatar billede sonped Nybegynder
15. februar 2005 - 09:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

display til TI-89

Jeg er desværre kommet til at ødelægge mit display på min Ti-89 lommeregner. Nogen der ved hvor jeg kan købe et nyt og om det overhovedet kan betale sig?
Avatar billede mazey Praktikant
15. februar 2005 - 11:05 #1
Jeg har selv haft en Texas Instruments lommeregner, (ti-82), hvor jeg havde tabt den og displayet var defekt. Jeg spurgte der hvor jeg havde købt den -og fandt ud af at det ikke kunne betale sig, da man ikke bare lige skifter displayet. Min skulle sendes ind og alt ialt ville det koste ca. 1300 kr. --- Så nej, det kunne ikke betale sig dér... jeg kan se man kan få en ti-89 for under 1000,- så jeg vil jo mene at du ligesågodt bare kan investere i en ny... :(

Mvh.

Mazey
Avatar billede sonped Nybegynder
15. februar 2005 - 17:43 #2
Jeg kan ikke se det skal være så svært at skifte det display. Vil prøve hvis jeg kan finde et. Er bare ikke klar over om det er TI design eller standard med 100*160 pixels
Avatar billede mazey Praktikant
15. februar 2005 - 17:46 #3
Det kan jeg så ikke svare dig på, men jeg gav dig min historie om problemet... Det er da muligt at det kan lade sig gøre, men umiddelbart efter hvad jeg fik at vide, var det ikke lige til (ved så ikke hvor meget displayet koster, da prisen jeg fik var inkl. montering)