Avatar billede capper83 Nybegynder
14. februar 2005 - 13:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lave en hjemmeside i tables og når man klikker på en link for man

hejsa

jeg vil bare lige høre om det kan lade sig gøre at når man laver en hjemmeside i tables, og man så har en table som menu ude i venstre side, og når man så klikker på et link, vise det i en table som er i midten?

Venlig Hilsen
Jack
Avatar billede frontview Nybegynder
14. februar 2005 - 14:46 #1
Du tænker nok på frames..
Avatar billede capper83 Nybegynder
14. februar 2005 - 14:47 #2
nej det er ikke frames
Avatar billede capper83 Nybegynder
14. februar 2005 - 14:47 #3
fx http://mediestar.dk det er bygget op i tables
Avatar billede frontview Nybegynder
14. februar 2005 - 14:57 #4
Det er jo bare at bygge en hjemmeside op og så skifte teksten ud i tablen på de sider du linker til..
Du laver en slags skabelon, hvor alle menupunkter osv. er der..
Forstår du??
Avatar billede capper83 Nybegynder
14. februar 2005 - 15:25 #5
ja men hvordan laver man det? kan du give eksempel? så jeg har noget at arbejde videre med! :)
Avatar billede frontview Nybegynder
14. februar 2005 - 16:17 #6
Du har en tabel:
<table width="780" height="100%">
<tr>
  <td width="150">Her placerer du din menu</td>
  <td width="630">Velkommen til min hjemmeside</td>
</tr>
</table>

Tabellen der er 630, ændrer du så teksten/billederne fra side til side..

Det er basic HTML programmering, ellers skal du ud og finde nogle artikler for nybegyndere.. ;-)
Avatar billede capper83 Nybegynder
14. februar 2005 - 17:38 #7
du er bare kanon! jeg takker mange gange!

spørgsmål lukkes
Avatar billede frontview Nybegynder
14. februar 2005 - 22:07 #8
Jamen, det var da så lidt.. :-)