Avatar billede simonbrinck Nybegynder
14. februar 2005 - 04:54 Der er 13 kommentarer

k500i med msn

Hej. Jeg har en Sony Ericsson k500i og jeg vil gerne have msn messenger på den. Inde på messengers hjemmeside står der at der koster 1 kr. pr besked men jeg har hørt at det er muligt at downloade et javabaseret program der kan gå på messenger, uden at man skal betale andet end datataksten.

Kender i et sådant program til en k500i?
(umsg virker ikke)
Avatar billede 4u2x Nybegynder
14. februar 2005 - 05:10 #1
Avatar billede 4u2x Nybegynder
14. februar 2005 - 05:11 #2
( Open wap.GetJar.com with your phone -> Quick Download -> enter Quick Download Code 704)

står der som download-metode på siden.

og godmorgen eller møjn hvis du er fra sønderjylland :)
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
15. februar 2005 - 01:24 #3
jeg er ikke fra sønderjylland
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 01:30 #4
Det er club blah blah som har det msn du snakker om.
http://www.cbbim.dk/cbb/index.html
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
15. februar 2005 - 01:43 #5
jeg havde fundet ud af det selv og det virker fint

er der nogen der ved hvad det koster osv..??
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
15. februar 2005 - 02:17 #6
er det forresten muligt at få telefonen til at sende email fra en @gmail.com ?
Jeg har nemlig prøvet og det virker ikke
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
15. februar 2005 - 02:18 #7
godnat
Avatar billede kalp Novice
15. februar 2005 - 07:13 #8
Ja du skal bruge din mailkonto indstillinger og kigge hos cbb for at få fat i deres udgående smtp server.

Det noget med en at msn koster en øre for indgående beskeder og 1 øre for udgående.. her i introduktionsperioden.. men er ikke sikker
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
17. februar 2005 - 11:11 #9
Jamen jeg har ikke CBB, jeg har TDC!
Avatar billede kalp Novice
17. februar 2005 - 11:12 #10
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
17. februar 2005 - 11:23 #11
jamen det er dyrt, det er det jeg ikke vil. "jeg har hørt at det er muligt at downloade et javabaseret program der kan gå på messenger, uden at man skal betale andet end datataksten."
Findes det? hvad med eMSN?
Avatar billede kalp Novice
17. februar 2005 - 11:31 #12
Det kender jeg desværre ikke... men under alle omstændigheder så tror jeg prisen afhænger af dit mobilselvskab.. skal det være billigere må du se hvad de andre udbydere tager for det. Tror personligt cbb er billigst.. for tiden.
Avatar billede simonbrinck Nybegynder
17. maj 2005 - 16:07 #13
Jeg har fundet et sted der hedder tjat.com (åbnes med telefonens wap-browser)
Det virker perfekt for mig, hvad siger i? er det ikke smart?