Avatar billede bif9 Nybegynder
12. februar 2005 - 20:28 Der er 2 kommentarer

via 3059

Jeg har dette lydkort og har efterhånden fundet ud af at der er nogle fejl med det nemlig at det ikke kan bruges til microfon... Jeg tror det er en ret kendt fejl er dr nogle er jer der ved hvordan denne løses da det er ret vigtigt vil jeg beløne det stort...

p.s hvis det er noget med at hente drivere så please smid et link...
Avatar billede halifax Nybegynder
14. februar 2005 - 01:39 #1
Gætter på du har et onboard lydkort af typen AC97 med VIA 3059 lydchip.

Skal du have den seneste driver, skal den hentes fra bundkortproducentens site. Brug evt. programet Everest Home (gratis) til at finde ud af hvilket bundkort du har. Hent det her
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

Hvis lydkort virker, bortset fra mikrofon, giver det anledning til at spørge, om du har aktiveret mikrofonen??

D-klik højttaler nede til højre for at åbne lydkontrolpanel.
Klik på Indstillinger, dernæst Egenskaber, afmærk ud for Afspilning og se om mikrofon er der. Klik ok og se dernæst om mikrofon er sat til aktiv.
Avatar billede halifax Nybegynder
14. februar 2005 - 01:41 #2
Rettelse: "afmærk ud for Afspilning" skal være "afmærk ud for Indspilning".