Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. februar 2005 - 12:46 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ønsker selv at udbyde

Søger en løsning hvor jeg får x antal gb hd, og selv kan oprette webhotelkunder + domæne, eller mine kunder slev kan oprette sig.

Meningen er ikke at starte kæmpe webhotel, men blot have mulighed for at oprette hoteller+domæner, til de kunder jeg laver websites for.

Det jeg søger tilbyder Side1 ( http://www.side1.dk/ )
Vælg: "Bliv selv udbyder!"

Har haft skrevet til dem, men uden svar, hvilket kun styrker min mistanke om hvor prof den virksomhed er.

Er der andre løsninger til en overkommelig pris, uden jeg skal ud og have serverhost, etc.?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. februar 2005 - 12:49 #1
Overvej evt udenlandske udbydere:

  Tyskland:  www.jakobjp.com
  USA: www.sultanhost.com

De tilbyder begge "reseller" løsninger, der, umiddelbart i hvert fald, fungerer.
Avatar billede tomb3 Nybegynder
12. februar 2005 - 13:06 #2
Ser meget godt ud, skal dog bruge ASP support.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
12. februar 2005 - 13:38 #3
Danmark: www.pil.dk

Deres Vserver produkt, der har du masser af muligheder
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 13:44 #4
mener også www.concor.dk udbyder reselling
Avatar billede ttopholm Nybegynder
12. februar 2005 - 14:06 #5
Azero.dk gør det også
Avatar billede moonlight Nybegynder
14. februar 2005 - 13:14 #6
hostingsuite.dk kan også tilbyde dette..prøv dog at ring eller skriv til dem..
Avatar billede tomb3 Nybegynder
31. marts 2005 - 03:02 #7
Ingen af dem matchede mine behov.. Må med leve min kedelige uphastighed, indtil jeg kan få fiber =)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
31. marts 2005 - 14:35 #8
Hvilken af af pakkerne havde du overvejet.. på side1.dk
Avatar billede tomb3 Nybegynder
31. marts 2005 - 15:35 #9
Den billigste, men der er kun 5gb trafik, hvilket jo er ingenting.
Ved ikke hvor meget jeg har brug for, da jeg er ved at starte virksomhed op. Skal kunne tilbyde webhotel til kunder vi laver web/shop/cms for.

Starter med egen server, hvis den så ikke kan klare det, kan det være vi måske kan finde ud af noget?

Vil du evt. kunne hoste server, og i så fald, til hvilken pris?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
31. marts 2005 - 22:39 #10
Ja... Det kan jeg. Mit supertilbud er 400 kr. hvis du selv kommer med egen server. 100Mbit linie. 30 GB trafik. Og i dagens anledning. kan du få dns med og sms-overvågning. bare skriv til på tt@device.dk eller msn: ttopholm@hotmail.com
Avatar billede ttopholm Nybegynder
31. marts 2005 - 22:46 #11
Du kan altid kontakte mig, hvis du også vil leje server.
Avatar billede hacky Nybegynder
06. marts 2006 - 21:25 #12
Mangler du stadig en reseller/udbyder løsning?