Avatar billede grandalf Nybegynder
11. februar 2005 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ugyldig fil!

Hej...

Har et lille problem, er blevet bedt om at opdatere min virksomheds hjemmeside. Så tænkte hvor svært kan det være, har før arbejdet en smule med frontpage. Min problem er bare at, når jeg prøver at hente hele hjemmesiden ned kommer den og laver en fejl. nemlig: Serverfejl:" URL-adressen´_vti_bin´er ugyldig. Den hensvier muligvis til en fil eller mappe, der ikke eksisterer, eller til en gyldig fil eller mappe, der ikke findes på det aktuelle websted." Hvad betyder den fejl, kan godt finde filen _vti_bin men hvad slags fil er det?

Skal lige siges jeg har ikke lavet siden det er der et firma der har gjordt, men det samarbejde ophørte, så de har bedt mig om at opdatere nogle små ting, hvilket jeg ikke regnede med kunne være det store problem. Men fatter ikke hvorfor den ikke bare henter hele siden ned!
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 15:12 #1
_vti_bin er en fil/mappe der hører med til FrontPage Extensions på serveren.

Det betyder derfor intet om du får den med når du henter indholdet, så længe den er på webhotellet.

Grunden til at du ikke får "tilladelse" til at hente den, kan f.eks. være den er skrivebeskyttet el.lign. :)
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 19:46 #2
hmm.. det var vel egentligt et 'svar' :D

Kunne du bruge det?
Avatar billede grandalf Nybegynder
14. februar 2005 - 08:38 #3
Ja okay det var da vist et svar, takker for hjælpen!
Avatar billede webgon Nybegynder
18. februar 2005 - 17:58 #4
Tak for points... Undskyld det sene svar, men jeg er paa ferie :)