Avatar billede kac Nybegynder
11. februar 2005 - 13:12 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

nyt logo til nystartet virksomhed

Hej
Er der en som kan lave et logo til mig. Der skal stå KC Data. Hvis der er plads til det så må der gerne stå KC Data & Regnskab, men det sidste behøves ikke. Farverne havde jeg tænkt skulle være sort, grå og så evt. en rigtig rød. Men brug fantasien og lav gerne et par stykker så der er lidt at vælge imellem:-)
På forhånd tak.
Avatar billede Kengun Praktikant
11. februar 2005 - 13:58 #1
hvilken baggrundsfarve?
Avatar billede kac Nybegynder
11. februar 2005 - 14:00 #2
kengun> Øhh..det ved jeg ikke. Men du har frit spil for jeg er helt blank:-)
Avatar billede Kengun Praktikant
11. februar 2005 - 14:19 #3
et hurtigt forsøg: http://www.kengun.com/eksperten/590027.jpg (mit klistermærke fjernes hvis du kan bruge logoet)
Avatar billede kac Nybegynder
11. februar 2005 - 14:24 #4
kengun> Dejlig enkelt design, det kan jeg godt lide, men kan du evt. lave en mere eller??? Jeg ved godt at jeg er lidt krævende, men det er rart at have lidt at vælge mellem.
Avatar billede kac Nybegynder
11. februar 2005 - 14:33 #5
kengun>Kunne du evt. prøve at lave baggrunden grå og så skrive KC Data med sort. Hvordan ville det se ud??
Avatar billede Kengun Praktikant
11. februar 2005 - 14:40 #6
Avatar billede Kengun Praktikant
11. februar 2005 - 14:49 #7
PS! Du skal være krævende :) Jeg vil se om der falder nogle flere ideer ind i mit hoved. Min lige nu er der lidt tomt ;)
Avatar billede Kengun Praktikant
11. februar 2005 - 14:52 #8
Avatar billede kac Nybegynder
11. februar 2005 - 14:53 #9
kengun> Det er bare iorden. Jeg tager på skiferie imorgen og er hjemme om en uge, så der er masser af tid til at få gode ideer:-) Men tak for hjælpen indtil nu.Og god weekend.
Avatar billede Kengun Praktikant
11. februar 2005 - 14:57 #10
Nåh, det lyder da godt. Ha en god skiferie og kom hjem lige hel ;) God weekend til dig også.
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 19:13 #11
Et par forslag herfra:

http://exp.webgon.net/kc01.gif
http://ext.webgon.net/kc02.gif

Har også lagt psd filen op, så du kan lege videre med det selv :)

http://exp.webgon.net/kc.psd
Avatar billede webgon Nybegynder
11. februar 2005 - 19:13 #12
sry.. link 2 = http://exp.webgon.net/kc02.gif :o)
Avatar billede predict Nybegynder
19. februar 2005 - 19:45 #14
KAC -> Har du fundet det du skal bruge, ellers vil jeg gerne arbejde lidt på det..
Avatar billede kac Nybegynder
21. februar 2005 - 22:05 #15
kengun> Jeg vil gerne have nr. 2 logo du lavede med grå baggrund/ Sort skrift ved KC Data og rød skrift nedenunder med KC Data & Regnskab, men kan vi flytte det røde v om bagved, som på logo nr. 3. Håber du forstår mine forklaringer:-) Tusind tak for hjælpen.
Avatar billede kac Nybegynder
21. februar 2005 - 22:06 #16
predict> Ja jeg har fundet det som jeg skal bruge, men tak for tilbuddet:-)
Avatar billede kac Nybegynder
21. februar 2005 - 22:07 #17
webgon og bill20> Tak for forslagene, alle gode forslag, men vi besluttede os for kenguns forslag. Men mange tak for indsatsen:-)
Avatar billede Kengun Praktikant
21. februar 2005 - 22:41 #18
så lægger jeg lige et svar :) Jeg lægger op logoene uden mit "klistermærke", eller så kan jeg sende dem til din email, når points er overføret.
Avatar billede Kengun Praktikant
21. februar 2005 - 22:44 #19
ups, ser lige at du ønsker at ændre lidt. Jeg forsøger først at lave endringen du ønsker :)
Avatar billede Kengun Praktikant
21. februar 2005 - 22:51 #20
Avatar billede kac Nybegynder
21. februar 2005 - 23:12 #21
kengun> Det er perfekt. Du må gerne sende den til min mail kckurser@mail.dk
Avatar billede kac Nybegynder
21. februar 2005 - 23:13 #22
kengun> Tusind tak for hjælpen:-)
Avatar billede Kengun Praktikant
21. februar 2005 - 23:25 #23
mail sendt :) og tusind tak for pointserne :)