Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
11. februar 2005 - 11:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Bookingsystem der laver makeringer i kalender

Hej jeg sider og leder efter et bookingsystem der kan lave makeringer i en kalender samt hvor der er en admin side hvor man skal godkende det folk booker når folk booker skal makeringen have en farve og når bookingen er accepteret får den en anden farve er der nogle der ved hvor jeg kan finde sådan et system eller som kan forklare mig hvordan jeg laver det :)

Mvh
Niels Christiansen
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
11. februar 2005 - 11:51 #1
Jeg lytter lige med her
Avatar billede expnet Seniormester
11. februar 2005 - 15:28 #2
jeg vil sige at det er nok meget svært at finde et og så tro jeg at hvis du vil have folk til at lave det så skal pengepunge nok op en tur...

det skal ikke da lige siges at jeg er da til at snakke med :O)
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
11. februar 2005 - 17:28 #3
og hvad skulle det så koste ??
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
11. februar 2005 - 17:29 #4
jeg ville nu også gerne lave det selv hvis det var jeg kunne få lidt hjælp til det
Avatar billede cybermike Nybegynder
14. februar 2005 - 16:00 #5
Sådan et system kan jeg lave til dig for 2500kr hvis det har interesse.

hiv fat i mig på ekim@unifix.org  , mit cv: http://www.cybermike.dk
Avatar billede steines Nybegynder
16. februar 2005 - 12:29 #6
Hvis ikke du har fået løst opgaven, så vil jeg meget gerne høre nærmere.

Skriv på dr_derude [a] hotmail.com
Avatar billede expnet Seniormester
16. februar 2005 - 12:43 #7
nielschristiansen

hvis du ikke har løst dit problem endnu
så vil jeg gerne høre nærmere om opgave
så kan kontakte mig [se info på exp]
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
16. februar 2005 - 16:47 #8
Hej alle jeg har ikke fået løst mit problem endnu jeg ville egentlig bare have hjælp til hvordan jeg skal gribe det an så jeg selv kunne lave det (så lærer jeg jo også lidt :)

Mvh
Niels
Avatar billede expnet Seniormester
16. februar 2005 - 18:59 #9
jamen så starter du med at lave en kalender..
derefter lave du i en database en tabel som indholder dine dataer om booking dage i lave du en sql-string som sige at hvis de dage er i data'en så skal de have en farve..
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
16. februar 2005 - 19:53 #10
Tak det kan jeg bruge til noget jeg arbejder lidt på den og så ser jeg hvad der sker tak for hjælpen so fare

ps. jeg er væk et par uger men skriver når jeg er tilbage

Mvh
Niels Christiansen
Avatar billede ljm21 Praktikant
17. februar 2005 - 18:20 #11
Jeg sidder og koder på et sådant system i øjeblikket. Det kan være færdigt om højst en uge. Hvad kunne du forestille dig at give for det?

Lars
Avatar billede ljm21 Praktikant
07. marts 2005 - 14:23 #12
Mit system er nu færdigt, hvis du stadig er interesseret...

Lars
Avatar billede nielschristiansen Nybegynder
13. april 2005 - 22:12 #13
lukker den