Avatar billede cillemadsen Nybegynder
10. februar 2005 - 23:25 Der er 1 kommentar

Pocket PC skype + bluetooth headset ?

Hej eksperter,

Jeg har erhvervet mig en Fujitsu Siemens Loox 720 til studiebrug og har spøgsmålet, kan jeg benytte mit headset fra logitech samtidigt med.. ? jeg har prøvet uden held idet det enten er wlan eller bluetooth, findes der software der gør det muligt at kombinere. Hvad er i øvrigt jeres erfaring med skype på PDA?

Cille
Avatar billede _carsten Nybegynder
11. februar 2005 - 10:07 #1
Kender ikke Fujitsu Siemens Loox 720, men jeg kan ikke umiddelbart se at der skulle være problemer i det, jeg har brugt diverse headset fabrikater sammen med diverse af HP's iPaq

Kan nok ikke hjælpe medmindre jeg får lidt flere oplysninger, men din pda må jo have en bluetooth manager, og det er jo nok her vi skal starte

Ingen erfaring med Skype på pda!