Avatar billede jacoberen Nybegynder
10. februar 2005 - 17:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel system!

Hej

Jeg er ved at starte et webhotel. Men jeg mangler et system som kan registrere folk og tage imod betaling. Findes der såden nogle systmer som er færdig-lavede eller skal hvad skal en script-programør have for det?

Hilsen Jacob
Avatar billede hassehansen Nybegynder
10. februar 2005 - 17:14 #1
du kan skrive til mig på ramlev[SNABELA]gmail.com
Avatar billede ibka Novice
10. februar 2005 - 17:18 #2
Nu ved jeg ikke lige præcis hvad du forventer, men min web shop løsning kan vel bruges/tilpasses.

1 års web hotel / 100 MB / osv / KØB HER

Eller er det slet ikke det du mener

Hvis du vil have en pris/se mere, kan du maile igennem
www.ITmagasinet.dk
Avatar billede procept Nybegynder
10. februar 2005 - 21:14 #3
Du skriver her at du selv er i gang med at lave systemet : http://eksperten.dk/spm/585750

Jeg har et færdigt system som vi måske kan finde en løsning omkring.

Giv mig en e-mail addresse, hvis det har interesse.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
10. februar 2005 - 21:34 #4
Skriv til mig på tt @ device.dk, så må vi se på det.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
10. februar 2005 - 21:39 #5
procept=> Muligt jeg også lige kan høre med med hensyn til det med "finde en løsning omkring". Jeg er selv gået igang med et men er gået i stå og mangler noeget hjælp.

min mail codeadmin[A]gmail.com
Avatar billede jacoberen Nybegynder
11. februar 2005 - 09:16 #6
Min mail er jacobaslund@hotmail.com.
Gider du skrive lidt om det til mig?
Avatar billede olebole Juniormester
12. februar 2005 - 22:41 #7
<ole>

Er det ikke en ualmindelig enkel ting at lave - hvis man i øvrigt magter at administrere et webhotel på betryggende vis?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede jacoberen Nybegynder
13. februar 2005 - 01:02 #8
Er der nogen af jer der kan hjælpe mig med at lavet såden et system?
Avatar billede jacoberen Nybegynder
17. februar 2005 - 19:02 #9
Lukker...